19andr1 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Funker det å ha to kalde katoder, en UV og en blå? eller tar det blå bare over helt, slik at du ikke lenger ser uv lyset? Noen som har testa dette? Jeg vet at det blå lyset lyser himla sterkt! Alle svar er til hjelp;) MVH Andreas Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde ihvertfall rødt og UV før, kunne se UV effekten på kabelstrømper og sånt. Men tror ikke det burde lyse veldig sterkt blått der det skal lyse UV ellers dempes UV effekten mye ihvertfall Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) jeg hadde blått og uv. jeg tok bort de blåe lysene og syntes dette ble bedre, finere og strekere uv lys (noen trodde jeg hadde blå katoder i pcn:P fra bilder jeg tok) Endret 6. juni 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ok;) Takk for svar! Da er kanskje det beste å bare kjøpe to uv lys! Virker så sykt fet med en UV penn, sånn at det du skriver lyser opp når det lyses på med UV lys. Noen som vet om det selges i vanelig bokhandler? MVH Andreas Endret 6. juni 2007 av 19andr1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå