Elv!sPresley Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det noen som vet hvordan man spiller av lyder i cs?? sånn som du ser folk som spiller av den tøffe team knight rider sangen?? noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Åja.. jeg veit åssen man gjør det! Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Kunne du tenke deg å si det, eller?? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er det noen som vet hvordan man spiller av lyder i cs??sånn som du ser folk som spiller av den tøffe team knight rider sangen?? noen som vet hvordan? Hva mener du nå? Spille av mp3 mens du spiller, eller skifte ut lydene i cs? Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Nei, ikke mp3, det klarer jo jeg, heller ikke skifte ut cs lydene, men å spille av sanger over voice commen. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er vel en plug-in da vel.. men det suger.. er jo så idiotisk at ord ikke dekker.. er jo værre enn midi. og midi har en viss sjarm! Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Legg mic`en attmed høytaleren/mobilen/radioen/kjeften etc... hva ellers? Alle "sanger" som jeg hører på CS, er av drittkvalitet, men det er jo det som er så sinnsykt morro...bare hør på Popeyethemet Lenke til kommentar
Erad Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Haha.. mkay jeg skal si det så det blir en til som plager livet at half-life + mods spillere!! Du laster ned Half-life sound selector eller voice wav Så mekker du en wav fil av en mp3 fil og reduserer den wav filen til: 8khz 16bit mono! da blir det skikkelig crappy lyd som du kan sende over voice comm i half-life + mods redusering gjøres med f.eks goldwave, cooledit, windows soundmaker! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Cheatere sender ut tetris theme sangen Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Fikk det til nå Fant ett script som gjprde det, det er ganske simpelt egentlig skriptet er slik: ___________________________________________________________ alias voicewavON "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo playback; BIND KP_HOME voicewavOFF" alias voicewavOFF "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0;echo playback off; BIND KP_HOME voicewavON" bind KP_HOME voicewavON ___________________________________________________________ så trykker du bare home på num-padden i spillet og den spiller av en fil som må hete voice_input.wav fila må være i mono lyd og i 16 bits kvalitet og på 8 khz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå