Gå til innhold

Utstyrs- og forsterkertråden!

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Tråden er nå utvidet til å omhandle instrumentutstyr i tillegg til forsterkere. Med utstyr mener jeg bl.a. tunere, gitar- og keyboardstativ, reimer, kabler osv.

8889059[/snapback]

Reimer ja....det har jeg leita en stund etter. Skulle hatt noe i skinn, gjerne polstra også, men helst litt breiere enn de vanlige i nylon (eller hva de nå er lagd av). Utrolig dårlig utvalg i disse norske nettbutikkene....

Noen som veit om steder der de har litt bedre utvalg?

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor i all verda skal du ha ein amp utan særpreg? Og korleis i all verda skal nokon kunne svare på det? Ingen ampar er laga for å låte "nøytralt". Ein amp er laga for å lage og forme lyd, ikkje for å gjengi eit signal mest mogeleg nøyaktig og presist. (Som eit hifi-anlegg) Og uansett om nokon hadde klart å lage ein "nøytral" amp, så hadde den ikkje vore nøytral i forhold til andre ampar heller fordi den då hadde skilt seg ut frå alle dei andre. :)

Konklusjon: Ingen ampar er nøytrale fordi alle lèt forskjellig på eit eller anna vis. ;)

8889097[/snapback]

Hehe, point taken. Til tross for dårlig formulering fra min side så fikk jeg vertfall det jeg var ute etter. ;)

Lenke til kommentar

go' dagen godtfolk! Trenger en ny bassforsterker til en spillejobb, skal ha konsert i et rom/sal o.l. som rommer 60-80 pers. Tenker å kjøpe en brukt bassforsterker til 3000-4000 kr. Har noen en forsterker eller en og anbefale?

Kom gjerne med forslag til nye forsterkere, i samme prisklasse(?) :) er student/elev så eg har ikke så mye å rutte med :(

uber ant out! :D

Endret av toen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Guitar Acquisition Syndrome (G.A.S.)

GAS = Guitar (or Gear) Acquisition Syndrome is a condition brought upon by the severe desire to own another guitar.

Even when financial means are not available, the GAS sufferer will do anything to procure the instrument. Be careful around these folks. GAS has been known to highly contagious and spreads quickly.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...