kjartanclubman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 HEi! Jeg har nå solgt min shakespeare og kjøpt meg en Nordkapp 610 Tintorera m/ 90hk suzuki 4-takt. motoren er 2006 og båten er 2004/05. lurer på om noen har erfaring med denne båten /motoren? posivive/negative. takker for svar! Lenke til kommentar
gangso Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sjå på baatportalen der er mange som har sånne Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veldig fin båt, er det med det fine interiøret i den også eller? Eneste jeg ikke liker er motoren, den burde det satt en 2-takts motor på, mye sprekere.... Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Veldig fin båt, er det med det fine interiøret i den også eller? Eneste jeg ikke liker er motoren, den burde det satt en 2-takts motor på, mye sprekere.... 8794347[/snapback] Hehe, ja. kommer nok til å sette på 150-200hk om ca 1 år/2år, å det blir 2-takter.! Det er meget fint interiør i den og jeg skal klare rett under 50 knop med riktig propell og trim Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Eneste som erlitt dumt med og gå over til 2-t er det høye bensinforbruket og at men nesten går konkurs bare man tar seg en liten tur på fjorden Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Eneste som erlitt dumt med og gå over til 2-t er det høye bensinforbruket og at men nesten går konkurs bare man tar seg en liten tur på fjorden 8809859[/snapback] hehe, ja stemmer det. den jeg har nå bruker meget lite drivstoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå