anbar Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg holder akkurat på å lage et program, i programmet trenger jeg 4 skjermer... vet foreløpig bare om et kort som klarer dette... matrox g200 men da detrte er et meget gammelt kort vil jeg ha et noe nyere... Hadde vært kjempekjekt hvis dere har noe info om noe lignende. Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kansje det går an å installere et PCI skjermkort med 2 utganger? Har du god tid kan du jo undersøke Lenke til kommentar
Komle Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 så lenge du ikke er en gamer vil et matrox g200 funke utmerket, er kjempebra 2D på disse kortene. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har selv et MAtrox G200, men det støtter kun en skjerm. Nye "Matrox Parhelia-512GPU" støtter 3 skjermer, men mere enn det må du lete lenge etter. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hmm trokke det finnes men xp/2000 støtter jo optil 8 skjermer. det går sikkert slik et kort i agp med dual og et gf4mx/ait greie med dual i pci. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg må egentlig bare spørre hva pokker trenger du 4 skjermer til ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Skal du ha stor desktop eller det samme bildet på alle 4 skjermene? Hvis det samme bildet så kan du jo bruke en splitter. Ellers har vel Matrox det du trenger: http://www.matrox.com/mga/multidisplay/pro...oduct_chart.cfm Lenke til kommentar
petersv Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Dette er vel det eneste ja.. "Matrox G200 MMS" Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 jeg må egentlig bare spørre hva pokker trenger du 4 skjermer til ? jeg trenger det for å ha en prosjektor som pasienten ser på, en som skriver dama ser på og en status.... g450 mms er ikke noe dårlig ser det ut som =) men finnes det noe annet enn matrox? Lenke til kommentar
petersv Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ifølge det du skriver ovenfor trenger du bare 3 skjermutganger. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 den sistre skjermen er til fremtidig bruk.....vet ikke til hva.,..... han bare sa at han trenkte dem alle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå