DavidS Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jeg har et problem med og koble til inett. Jeg kjører ipconfig i cmd og får ip fra min isp, men jeg får fortsatt ikke kobla til nettet. noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hva slags forbindelse har du? Modem, Kabel, ADSL? Hvem er ISPen din? Chello, Telenor, Nexgentel??? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har kabel. ISP er en lokal kabel tv forhandler som får inett fra tele2. Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sjekk om tilkobligneskonfigarusjonen for internet explorer er riktig.. ellers burde du ta kontakt med din internettleverandør... Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 høres ut som om du ikke får/har feil dns .. Lenke til kommentar
hqui Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg har et problem med og koble til inett. Jeg kjører ipconfig i cmd og får ip fra min isp, men jeg får fortsatt ikke kobla til nettet. noen som kan hjelpe meg. Hei. Jeg har det samme problemet med min pc og XP pro. Jeg bruker bredbånd via kabel modem (alfanett) Dette skjer hver gang jeg booter maskinen. Det har fungert i lang tid, så dukket dette plutselig opp. Jeg har ip og alt som måtte være tilstede, men kommer ikke ut. Det jeg må gjøre (har jeg funnet ut) er: - Høyreklikk på min datamaskin. - Behandle - Enhetsbehandlig - Nettverkskort - Egenskaper og avansert - Skru av og på 802.1p support. Og da kommer forbindelsen tilbake. Rarer greier spørre meg. Dette for jeg leve med mindre har konkret løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå