Egil87 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Halla! Er det mulig å få kvantumsrabatt ved å kjøpe mange komponenter hos en forhandler? Jeg skal kjøpe ny pc, og har sett at Netshop.no nesten har alt jeg har. Skal ca. kjøpe for 13 000 av de. Tror dere det er mulig å få litt rabatt siden jeg legger igjen så mye penger? Og btw, her er oppsettet. Er det noe jeg har glemt, eller noe dere ville ha tatt med eller byttet ut? C2D E6600 Asus Striker Extreme OCZ DDR2 2048MB Nvidia SLI Ready XTC PC2-8500 Antec Performance One P182 Gun Metal Western Digital Raptor X 150GB S-ATA POV GeFORCE 8800 GTX 768MB Extreme Edition NorthQ NQ-4775-1000 Giant Reactor 1000W 3xSilenX vifte, "iXtrema PRO", 120mm Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du kan sikkert ringe til de eller sende e-post og spørre, er hvert et forsøk. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg bestilte komponenter for noen dager siden for ca 13000, og fikk nesten 2000 i rabatt. Er jo ikke noen heksekunst, er jo bare god forretning for butikken. Enten kan de selge med litt mindre margin, eller så selger de ikke i det hele tatt.. Klart de velger det første. Send mail og si at du vurderer å kjøpe disse komponentene, men skriv at du kan få det hele billigere ved å bestille halvparten av delene fra to andre netshoper (som ikke fører alle varene). Skriv så at du gjerne vil bestille alt fra denne ene nettbutikken , men gjerne vil ha et tilbud slik at du ikke taper alt for mye penger i forhold til hva det hadde kostet i de andre nettbutikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå