MrUrge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Will Smith eller han andre i Bad Boys ville jeg tatt en øl med! De er jo de morsomste gutta som finnes Spørs bare om de er like morsomme utenfor scenen Endret 8. oktober 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Larry David, såklart. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Moderatoranmerkning: Denne tråden får én sjanse til, så lenge folk begrunner svarene sine. Innlegg med svar som kun inneholder navn eller er tilsvarende minimalistisk Ikke vær så jævla slappe da. Bruk fingra litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Larry David, såklart. Haha, jeg kan bare forestille meg hvor jævlig det må være. =D Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Quentin Tarantino eller Gary Busey (Så lenge han hadde holdt kjeft om alt det overtroiske pisset sitt). Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ser for meg at Garey Busey er typen til å holde folk etter beina fra toppen av en skyskraper, bare for å illustrere et poeng. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 La nå stakkars AA-Busey være i fred. Stakkaren trenger ikke flere fristelser. Jeg for min del kunne tenkt meg å ta en pils med Mike Nelson. Hadde vært utrolig morsomt å høre han rope Beer McServequick til bartenderen. Steike, som jeg hadde kost meg. Vet at dette hadde blitt bra; Of course, being the huge beer fan that he is, Mike Nelson will be there to enjoy the festivities, along with some of us from the RiffTrax / Legend Films crew. - sakset fra RiffBlog! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mystery Science Theater 3000 Det kunne nok blitt morsomt ja Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jim Carrey uten tvil. Digger humoren hans Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 David Hasselhoff og Mel Gibson: Moro å se hvem som endte opp dritings først Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Steve Buscemi. Ser for meg at det hadde vært morsomt helt til begge to hadde fått for mye å drikke, og jeg hadde slått en flaske over hodet hans for å stoppe det evige maset. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jim Carrey! Hadde vært drit morsomt å se han full . Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tom Cruise. Jeg er 194. Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jack Nicholson, blant de beste skuespillerne Hollywood noen gang har sett. Desuten tror jeg han har en interesant person, og han har jobbet med store navn som Stanley Kubrick og Milos Forman. Da vil jeg snakke med ham om erfaringene han hadde med Stanley, siden svært få har førstehåndskunnskap om ham. Desuten kunne vi snakket om hans erfaringer med kvinner siden han etter sigende skal ha hatt over 2000 av dem. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For min del er det Quentin Tarantino som står høyt på listen. En av mine favoritter innen filmverdenen! Nicolas Cage står også høyt, jeg liker ham som skuespiller, selv om han har hatt kjipe roller i det siste. Av nordmenn blir det vanskeligere.. Tror det måtte bli avdøde Arve Oppsal Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Måtte ha blitt Matthew Perry, er en sinnsykt god skuespiller og virker som en hyggelig fyr Digger han i Friends, måtte ha vært morro å sett han i fylla "Could I BE more drunk?" Endret 21. oktober 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 David Caruso.... Etter noen pils kunne vi sett hvor mange one-linere synkronisert med solbrillebruk han kunne klart på tre minutter. Fra spøk til revolver: Det hadde vært interessant å snakke med James Gandolfini om Sopranos og fremtidige prosjekter. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fra spøk til revolver: Det hadde vært interessant å snakke med James Gandolfini om Sopranos og fremtidige prosjekter. Second that. Gandolfini står for den beste serie-karakteren noensinne. En annen jeg kunne tenkt meg å ta en pils med, er Clint Eastwood. Har fått massiv respekt for han, etter å ha sett Mystic River, og Flags of.../Letters From... Moro å se at en som er så sikker foran kameraet, behersker like bra å stå bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå