Fisker Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Nå ville ikke jeg drukket øl, så jeg ville aller helst tatt en brus med Quentin Tarantino. Herlig filmskaper, som man kan lære mye av. Han er i tillegg veldig engasjert når han snakker, noe som passer bra, selv om han avslutter hver setning med "allright" eller "you know." Aaron Sorkin er også høyt oppe. Fantastisk forfatter som er et av mine store idoler. Han har mye erfaring fra både film- og tv-bransjen, og det ville vært veldig interessant å høre på ham. Endret 6. juni 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Edward Norton, Christian Bale og Leslie Nielsen Edward norton pga virker som en utrolig snill fyr. Christian Bale pga virker utrolig kul og snill. Leslie Nielsen pga snill og morsom. Ja de er favoritt skuespillerene mine. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeff Anderson - Lite som hadde slått en god diskusjon med ham om Star Wars vs. Lord of the Rings i fylla! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Joe Pesci hadde vært kult å tatt en øl med. Hadde sikkert begynt å slåss med noen etter noen kalde innabords. Kidding? How am I meant to know you're kidding? You're breaking my fucking balls. Haha Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Helt klart Monica Bellucci, skulle vært moro å finne ut hvor mange øl som skulle til før hun dumpet Vincent Cassel for meg. Jeg hadde også fått kjangsen til å prate med Vincent Cassel i 2 sekunder før han drepte meg med en øks Men hadde vel heller foretrukket å ta noen øl med en del regissører. Michael Mann, John Woo, Michael Bay, Tony & Ridley Scott osv. Tror jeg hadde fått mye mer ut av det for å si det sånn... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Brad Pitt, i form av Tyler Durden. Rett og slett fordi han er den kuleste mannen av alle jeg noen gang har sett. Visste ikke at det gikk ann å bli så kul, jeg. Tror alle gutter/menn egentlig drømmen om å bli akkurat sånn! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hm, Russel Crowe tror jeg, han virker som en sympatisk fyr rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg kommer egentlig ikke på så mange skuespillere, kanskje Nick Frost. Han virker som en trivelig type. Miike, Lynch eller kanskje til og med selveste Boll hadde vært kjempegøy derimot. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ed Harris. Ganske enkelt fordi han er min favoritt-skuespiller, og en skikkelig barsk type! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hm, Russel Crowe tror jeg, han virker som en sympatisk fyr rett og slett. 8822734[/snapback] Da er han virkelig en god skuespiller. =D Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Will Ferrell. Mer bisarr type skal du lete lenge etter. Er like morsom i virkeligheten som på film. Konge type! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Eg ville ha tatt ein øl eller fleire med Clive Owen for han er ein av mine favoritt skuespillere + han virker ganske hyggelig. Ville kanskje tatt ein øl sammen med Bruce Willis og. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Adam Sandler eller Jim Carrey! Bare fordi jeg beundrer dem Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Brad Pit. Han virker som en jævla kul person, er en dødsgod skuespiller, og skulle fått han god og full og startet Fight Club med han. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hm, Russel Crowe tror jeg, han virker som en sympatisk fyr rett og slett. 8822734[/snapback] Da er han virkelig en god skuespiller. =D 8823631[/snapback] Er han ikke det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Menn: Charlie Sheen, Keanu Reeves og Emilio Estevez. Vet hvordan man skal feste, å Keanu har kanskje nummeret til Monica. Avdøde Erik Bye og Arve Opsahl. Av åpenbare grunner. Arnold, høre gamle BB historier. Sladder om Lou o.l Kvinner: Aria Giovanni, ikke akkurat filmskuespiller da. Men flott dame, og i tillegg til et flott ytre ryktes det at hun mer eller mindre er nymfoman. Pluss at hun faktisk har en høy utdannelse som kan tilsi at det ikke blir sååå kjedelig mellom slagene. Sharon Stone, har en viss film i tankene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hm, Russel Crowe tror jeg, han virker som en sympatisk fyr rett og slett. 8822734[/snapback] Da er han virkelig en god skuespiller. =D 8823631[/snapback] Er han ikke det? 8826733[/snapback] Sikkert hyggelig hvis man holder ham unna paparazzi, alkohol og tunge telefoner. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han virka som en hyggelig person i den dokumentaren jeg så han i hvertfall, var sånn "behind the scenes" fra "Gladiatoren". Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde likt å tatt meg en prat med Robin Williams. Han er hysterisk morsom både i virkeligheten og på film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er et par søte jenter på jobben jeg mye heller skulle tatt en øl med, men skuespillere it is Skulle gjerne likt å møte Juliette Lewis. Hun har gjort en del interessante roller, for å si det slik Det hadde vært morsomt å sett hvordan hun egentlig er. En annen kvinne som alltid har fasinert meg er Drew Barrymore. Ikke så mye pga rollene sine, det er i grunn få av filmene hennes jeg har syntes noe særlig om, men personen Drew er definitivt noe for seg selv. Rusmisbruker før hun fylte 10, rehabilitert og gjør comeback som skuespiller, poserer naken i Playboy og blir en av Hollywoods mest suksessfulle foretningskvinner... Til sist må man vel man bare nevne Sir Anthony Hopkins. Elefantmannen ( ), Hannibal Lecter, Dracula, The Human Stain, m.m... Den karen er bare utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå