Gå til innhold

Hvilken skuespiller ville du tatt en øl med?

Mushaboom

Anbefalte innlegg

Nå ville ikke jeg drukket øl, så jeg ville aller helst tatt en brus med Quentin Tarantino. Herlig filmskaper, som man kan lære mye av. Han er i tillegg veldig engasjert når han snakker, noe som passer bra, selv om han avslutter hver setning med "allright" eller "you know."

Aaron Sorkin er også høyt oppe. Fantastisk forfatter som er et av mine store idoler. Han har mye erfaring fra både film- og tv-bransjen, og det ville vært veldig interessant å høre på ham.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joe Pesci hadde vært kult å tatt en øl med. Hadde sikkert begynt å slåss med noen etter noen kalde innabords. :)

Kidding? How am I meant to know you're kidding? You're breaking my fucking balls.

Haha :)

Lenke til kommentar

Helt klart Monica Bellucci, skulle vært moro å finne ut hvor mange øl som skulle til før hun dumpet Vincent Cassel for meg. Jeg hadde også fått kjangsen til å prate med Vincent Cassel i 2 sekunder før han drepte meg med en øks :D

Men hadde vel heller foretrukket å ta noen øl med en del regissører. Michael Mann, John Woo, Michael Bay, Tony & Ridley Scott osv. Tror jeg hadde fått mye mer ut av det for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg kommer egentlig ikke på så mange skuespillere, kanskje Nick Frost. Han virker som en trivelig type. Miike, Lynch eller kanskje til og med selveste Boll hadde vært kjempegøy derimot.

Lenke til kommentar

Menn:

Charlie Sheen, Keanu Reeves og Emilio Estevez. Vet hvordan man skal feste, å Keanu har kanskje nummeret til Monica.

Avdøde Erik Bye og Arve Opsahl. Av åpenbare grunner.

Arnold, høre gamle BB historier. Sladder om Lou o.l

Kvinner:

Aria Giovanni, ikke akkurat filmskuespiller da. Men flott dame, og i tillegg til et flott ytre ryktes det at hun mer eller mindre er nymfoman. Pluss at hun faktisk har en høy utdannelse som kan tilsi at det ikke blir sååå kjedelig mellom slagene.

Sharon Stone, har en viss film i tankene.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hadde likt å tatt meg en prat med Robin Williams. Han er hysterisk morsom både i virkeligheten og på film.

Lenke til kommentar

Det er et par søte jenter på jobben jeg mye heller skulle tatt en øl med, men skuespillere it is :)

Skulle gjerne likt å møte Juliette Lewis. Hun har gjort en del interessante roller, for å si det slik :) Det hadde vært morsomt å sett hvordan hun egentlig er.

En annen kvinne som alltid har fasinert meg er Drew Barrymore. Ikke så mye pga rollene sine, det er i grunn få av filmene hennes jeg har syntes noe særlig om, men personen Drew er definitivt noe for seg selv. Rusmisbruker før hun fylte 10, rehabilitert og gjør comeback som skuespiller, poserer naken i Playboy og blir en av Hollywoods mest suksessfulle foretningskvinner...

Til sist må man vel man bare nevne Sir Anthony Hopkins. Elefantmannen ( :) ), Hannibal Lecter, Dracula, The Human Stain, m.m... Den karen er bare utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...