jacoP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Turbonegro nytt album! RETOX Tracklist: 01 We're Gonna Drop The Atom Bomb 02 Welcome To The Garbage Dump 03 Hell Toupée 04 Stroke The Shaft 05 No 06 I'm Alpha Male 07 Do You Do You Dig Destruction 08 I Wanna Come 09 You Must Bleed/All Night Long 10 Hot And Filthy 11 Every Body Loves A Chubby Dude 12 What Is Rock?! Albumet slippes ikke før Mandag 11 Juni, men jeg har fått høre albummet og det er ikke noe annet å si enn at jeg synes de leverer bra Aftenposten ga "Party Animals" terningkast 4 i 22 Juni 2005, og de ga det samme til "Retox" nå i dag (5 Juni 2007) Jeg ble glad da jeg hørte på albummet. "Party Animals" skapte litt opptøyer og uenigheter blant mange Turbofans. Turboneger gikk en annen vei og lagde musikk som var annerledes fra de tidligere albummene. Jeg synes "Retox" gir mye av den samme "partystemningen" "Party Animals" ga, men albummet byr også på gjenkjennelig gammel Turbo. Flere av sangene kan minne om måten Turbo spillte på i både "Never is Forever" og "Ass Cobra". Selv ville jeg gitt albummet en 5'er og jeg ser frem til og sette albummet i CD-samlingen min Endret 5. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Gleder meg til og høre denne plata. Kjøper den på dagen den kommer ut! Selv om jeg syntes det koveret så ganske stygt ut. Endret 5. juni 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Syns det er bedre enn Party Animals. Det minner meg litt om "Never Is Forever". Mer "Darkness" enn på PA hvertfall. Favorittene mine på Retox er: - Stroke The Shaft - Boys From Nowhere - Welcome To The Garbage Dump - Hell Toupee - You Must Bleed/All Night Long Hele albumet er ute på myspacen dems nå, i en uke. www.myspace.com/turbonegro Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Favourittsangene mine fra det nye albummet er: Hell Toupée I Wanna Come Hot And Filthy Boys From Nowhere Every Body Loves A Chubby Dude (Ikke nummerert rekkefølge) Endret 8. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er fornøyd med retox. Likte ikke party animals noe særlig. Sangene er en fin miks av ny og gammel sound . Favorittsanger: - We're Gonna Drop The Atom Bomb - Welcome To The Garbage Dump - Hell Toupée - Stroke The Shaft - No, I'm Alpha Male - Do You Do You Dig Destruction - Hot And Filthy - Boys From Nowhere - Every Body Loves A Chubby Dude Gleder meg til konserten 29.6 på Hell! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Turbo spiller forresten gratis på Rådhusplassen 22 Juni (VG-listakonsert) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Turbo spiller forresten gratis på Rådhusplassen 22 Juni (VG-listakonsert) 8817316[/snapback] NICE! Jeg skal definitivt være der. 100-årsmarkeringen var KICK-ASS! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 NICE! Jeg skal definitivt være der. 100-årsmarkeringen var KICK-ASS!8817349[/snapback] Du er herved daten min for kvelden. Turboneger må man få med seg. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Eg skal sjå dei i kveld. Gler meg ! : ) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 I dag spiller de i Førde Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet om det finnes flere billetter til "Hultsfred Festival" i Sverige 16 Juni? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Personlig føler jeg de har brukt opp sound'en sin. Kommer garantert til å høre gjennom albumet uansett, men har virkelig ikke store forhåpninger. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Personlig føler jeg de har brukt opp sound'en sin. Kommer garantert til å høre gjennom albumet uansett, men har virkelig ikke store forhåpninger. 8819644[/snapback] Du kan høre hele albummet på myspace som sagt http://myspace.com/turbonegro Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Håhå! Synes cd`en var kånge jeg MISTER OSLO! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Håper dette er bedre enn de forrige de ga ut, syns ikke det var det store. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Party Animals var et album der de skiftet stil, og det vil forundre meg om de får til noe like bra som Apocalypse Dudes igjen. Hva gjør vell det? Hadde alle albummene vært som Apocalypse Dudes hadde man (i hvert fall jeg) gått lei Turbo til slutt. Turboneger har vært favouritt bandet mitt i 4 år. Det er fordi stilen har variert veldig de siste årene, men det er alikvell noe ved bandet som gjør at man kan kjennetkne hver eneste sang. Selv syntes jeg ikke Party Animals var en stor suksess, men alikevell har albummet mange Party/Live-låter som både fungerer og lager stemning. Retox vil jeg si er en blanding av gamle Turboneger (Ass Cobra og Never is Forever) og Apocalypse Dudes. Håper dette er bedre enn de forrige de ga ut, syns ikke det var det store. 8820977[/snapback] Håper? Du kan jo høre albummet på myspace Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gleder meg! Kommer akkurat på bursdagen min! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det ser ut til at mange liker Turboneger her da setter jeg meg ned neste uke og lager en albumguide Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hank og gjengen var sjukt bra i kveld ! : ) Fyfaen for et show ! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå