Sterri08 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har den nyeste Firmwaren på min N95, hørte at det hadde kommet en nye en så prøvde og oppdatere. Kobla den til pc'n med kabelen jeg fikk med som alltid har fungert før, det stod på PC Suite at jeg var koblet til men når jeg skulle oppdatere finner den ikke telefonen. Sånn har det skjedd mye av i det siste. Noen forslag?! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har den nyeste Firmwaren på min N95, hørte at det hadde kommet en nye en så prøvde og oppdatere.Kobla den til pc'n med kabelen jeg fikk med som alltid har fungert før, det stod på PC Suite at jeg var koblet til men når jeg skulle oppdatere finner den ikke telefonen. Sånn har det skjedd mye av i det siste. Noen forslag?! 8791611[/snapback] Reinstallér drivere eller PC Suite. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Har den nyeste Firmwaren på min N95, hørte at det hadde kommet en nye en så prøvde og oppdatere.Kobla den til pc'n med kabelen jeg fikk med som alltid har fungert før, det stod på PC Suite at jeg var koblet til men når jeg skulle oppdatere finner den ikke telefonen. Sånn har det skjedd mye av i det siste. Noen forslag?! 8791611[/snapback] Reinstallér drivere eller PC Suite. 8791844[/snapback] Gjort det også, men funker fortsatt like dårlig. For noen dager siden gikk alt helt fint, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
busch Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Samme skjedde hos meg. jeg reinstallert programvaren og startet tlf på nytt så funket det som snus her husk ha fullt oppladet strøm ikke rør pc når dne update og husk backup av tlf Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takk, gir tilbakemelding på hvordan det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå