Gå til innhold

Hvordan ta opp konsoll-spill til video

mamama

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare for meg hvordan man lager opptak av spill fra konsoller, for eksempel xbox?

Jeg har prøvd å koble xboxen til det eksterne tv-kortet mitt men resultatet var total usynkronisering :dontgetit:

Jeg har sett hauevis med gameplay-videoer på gamespot fra diverse konsoller så det må da være mulig på en eller annen måte.

Har noen noe tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal da være fult mulig å koble Xboxen til TVkortet. Det var faktisk det jeg med første øyekast på emnetittelen tenkte å foreslå.

Sjekk innstillingene for "TV-kortet" ditt. Pass på at det står på PAL-B (om ikke Xboxen er kjøpt i USA, noe som ville skapt problemer for deg på vanlig tv også).

Lenke til kommentar
Det skal da være fult mulig å koble Xboxen til TVkortet. Det var faktisk det jeg med første øyekast på emnetittelen tenkte å foreslå.

Sjekk innstillingene for "TV-kortet" ditt. Pass på at det står på PAL-B (om ikke Xboxen er kjøpt i USA, noe som ville skapt problemer for deg på vanlig tv også).

8793211[/snapback]

Det er forresten dette jeg har. Mener den har stått på PAL-B hittil skal prøve på nytt.

Xboxen er kjøpt i Norge.

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...