mamama Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det noen som kan forklare for meg hvordan man lager opptak av spill fra konsoller, for eksempel xbox? Jeg har prøvd å koble xboxen til det eksterne tv-kortet mitt men resultatet var total usynkronisering Jeg har sett hauevis med gameplay-videoer på gamespot fra diverse konsoller så det må da være mulig på en eller annen måte. Har noen noe tips? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det skal da være fult mulig å koble Xboxen til TVkortet. Det var faktisk det jeg med første øyekast på emnetittelen tenkte å foreslå. Sjekk innstillingene for "TV-kortet" ditt. Pass på at det står på PAL-B (om ikke Xboxen er kjøpt i USA, noe som ville skapt problemer for deg på vanlig tv også). Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Det skal da være fult mulig å koble Xboxen til TVkortet. Det var faktisk det jeg med første øyekast på emnetittelen tenkte å foreslå. Sjekk innstillingene for "TV-kortet" ditt. Pass på at det står på PAL-B (om ikke Xboxen er kjøpt i USA, noe som ville skapt problemer for deg på vanlig tv også). 8793211[/snapback] Det er forresten dette jeg har. Mener den har stått på PAL-B hittil skal prøve på nytt. Xboxen er kjøpt i Norge. Endret 6. juni 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det skal definitivt være mulig. Har du bare sånn helt vanlig Xbox ledning, eller har du sånn du kan regulere mellom PAL og NTSC kanskje? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Det skal definitivt være mulig. Har du bare sånn helt vanlig Xbox ledning, eller har du sånn du kan regulere mellom PAL og NTSC kanskje? 8794175[/snapback] En vanlig en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå