Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg ikke på dama!

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg har nå vært sammen med henne siden januar og nå er forholdet mest sannsynlig slutt!

her er problemet mitt da..

vi hadde det kjempe greit rett før helgen og i helgen, men på søndagen da vi da snakka sammen på msn tok forholdet en helomvending...det som skjedde var:

jeg spurte bare tilfeldig om det var bråkete på skolen(i klassen hennes da) og så sa hun...jo, hun, hu og han bråker en del, men jeg prøver å følge med i timene!

og så plutselig begynte hun å si "er du frekk", "ikke snakk mer med meg akkuratt nå" og "Jeg må gå"

og da spurte jeg om hvorfor hun plutselig ble så sur? og hun svarte: "du vet det godt, men nå vil jeg ikke snakke med deg mer og det ikke på flere uker, ikke ring eller send melding....og hvis du sier noe til veninnen (ei spesiell da) så er det slutt!"

Jeg fatter ingenting...jeg prøvde å få tak i henne igjen idag, men da sa hun..."It's over, slutt... og IKKE ring eller send melding eller noen ting!!"

så fatter ikke hva jeg har gjort galt eller hva jeg nå kan gjøre!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå vært sammen med henne siden januar og nå er forholdet mest sannsynlig slutt!

her er problemet mitt da..

vi hadde det kjempe greit rett før helgen og i helgen, men på søndagen da vi da snakka sammen på msn tok forholdet en helomvending...det som skjedde var:

jeg spurte bare tilfeldig om det var bråkete på skolen(i klassen hennes da) og så sa hun...jo, hun, hu og han bråker en del, men jeg prøver å følge med i timene!

og så plutselig begynte hun å si "er du frekk", "ikke snakk mer med meg akkuratt nå" og "Jeg må gå"

og da spurte jeg om hvorfor hun plutselig ble så sur? og hun svarte: "du vet det godt, men nå vil jeg ikke snakke med deg mer og det ikke på flere uker, ikke ring eller send melding....og hvis du sier noe til veninnen (ei spesiell da) så er det slutt!"

Jeg fatter ingenting...jeg prøvde å få tak i henne igjen idag, men da sa hun..."It's over, slutt... og IKKE ring eller send melding eller noen ting!!"

så fatter ikke hva jeg har gjort galt eller hva jeg nå kan gjøre!?

8790945[/snapback]

Det er vel ikke meningen du skal fatte det, hun legger sikkert bare opp en situasjon som ikke eksisterer og bruker det som grunn for å dumpe deg.

Dette hørtes veldig useriøst ut btw. Det blir ikke slutt om man er frekk med hverandre i ny og ne. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Det er vel ikke meningen du skal fatte det, hun legger sikkert bare opp en situasjon som ikke eksisterer og bruker det som grunn for å dumpe deg.

Dette hørtes veldig useriøst ut btw. Det blir ikke slutt om man er frekk med hverandre i ny og ne. :hmm:

8791007[/snapback]

det kan jo hende, men stemningen mellom oss var utrolig bra på fredag og lørdag....derfor syns jeg det var litt merkelig!

og dette er helt seriøst faktisk...Helt tragisk rettere sagt!

Lenke til kommentar
det kan jo hende, men stemningen mellom oss var utrolig bra på fredag og lørdag....derfor syns jeg det var litt merkelig!

og dette er helt seriøst faktisk...Helt tragisk rettere sagt!

8791045[/snapback]

Ja, skjønner hva du mener, du blir forvirret av den plutselige omveltningen i humør og sinn. Ikke vær forvirret, men ta det heller som en utfordring på at du trenger å lære deg å kjenne jenta bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Jeg tror det ble brukt som en utrolig dårlig grunn til å dumpe deg.

Hva er alderen hennes?

8791257[/snapback]

hun er 16...

Lenke til kommentar
Jeg tror det ble brukt som en utrolig dårlig grunn til å dumpe deg.

Hva er alderen hennes?

8791257[/snapback]

hun er 16...

8791265[/snapback]

Ukai. Min teori er at hun brukte en veldig dårlig grunn til å dumpe deg, høres ikke ut som noe annet.

Hvis det hadde vært noe annet, tror jeg hun kunne sakt ifra hva det var som plaget henne.

Ser desverre ingen andre grunner for en sånn oppførsel, og værtfall ikke på så kort tid.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

nå unskylder hun seg plutselig...Hun sier at hun var lei seg for at hun var så frekk...spurte om jeg kunne tilgi henne!

ble bare helt paff nå...kan man bare være helt alvorlig frekk i 3 dager og så plutselig så blir man snill igjen, fatter ingenting!

Lenke til kommentar
nå unskylder hun seg plutselig...Hun sier at hun var lei seg for at hun var så frekk...spurte om jeg kunne tilgi henne!

ble bare helt paff nå...kan man bare være helt alvorlig frekk i 3 dager og så plutselig så blir man snill igjen, fatter ingenting!

8791729[/snapback]

Nei det er ikke så mye annet enn å si at jenter på 16 år ikke er å forstå seg på! Tro meg jeg vet! Har vært 16 en gang.. og man gjør så mye som man ikke aner grunnen til..

Men har du spurt om hva grunnen til at hun ikke snakket til deg var?

Edit: Innlegg 500 :w00t:

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Mulig hun har hørt ett rykte om deg. Eller noe i den gata..

Du får spørre henne.

8791912[/snapback]

Det var faktisk et godt forslag.. Når du sier det, så ble det veldig logisk liksom.. At hun har hørt noe, tatt avstand. Innsett at det er feil og undskyldt seg igjen..

Kan være logisk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...