Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jordbær en romantisk gave?

Anbefalte innlegg

Nå som sommeren er her, er jordbæra på plass igjen, jeg så det i butikken i dag. Men, hvis jeg gir ei jente en kurv med søte store modne kalde jordbær, vil det bli sett på som en vennegave eller romantisk? Hva hvis jeg legger en "flodhest" i bunnen av kurven? Jeg husker ikke navnet på den type blomst, men det er noe med "hest" hestekrave, flodhest eller hva enn det heter, kaller det bare flodhest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en prestekrage du mener?

ikke legg den i bunnen ivartfall... heller på toppen. da blir den ikke rød :p

8790725[/snapback]

En prestekrage ja :thumbup: Vil det gi noen effekt å ha en slik på toppen? :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
En prestekrage ja  :thumbup: Vil det gi noen effekt å ha en slik på toppen?  :hmm:

8790748[/snapback]

jeg er ikke jente, men en prestekrage er jo en ganske romantisk blomst egentlig da (elsker/elsker ikke)

og svar på om det er en romantisk gave kommer litt ann på hvordan du gir den... mate med ett og ett er ivartfall utrolig kos :wee:

Lenke til kommentar

Hva med å invitere henne til en romantisk middag ute på terassen? Til dessert kan du ta jordbærene og dyppe dem i flytende sjokolade (om du gjør det på forhånd eller der og da er jo valgfritt så klart) og mate hverandre. Skulle funke fett det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Om jeg hadde fått en kurv med jordbær slik du beskrev dem, tror jeg at jeg hadde falt i dørken for vedkommende med gang!

Ingenting sitter like godt som et velplassert jordbær!

Lenke til kommentar
Nå kom Iril med jordbær og kokesjokolade, som nå smeltes og skal brukes som dip for førstnevnte. Om det er romantisk er jeg ikke sikker på, men jeg klager i alle fall ikke, og det er steingodt. :)8800319[/snapback]

Hva gjør du da her, godeste Hein? :wee:

Ellers er jo jordbær konge, go for it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...