Gå til innhold

Ingen final fantasy til 360

Anbefalte innlegg

Hvis FF-serien kommer til 360, så kommer mann garantert til å ha 4-6 DVD`er. De spilla har mange filmsekvenser som garantert tar mye plass, særlig i HD.

8791094[/snapback]

INGEN spill vil noen gang trenge mer enn DVD9 som MS bruker til 360. Blue-ray er en flopp, og kan ta seg en bolle.

8822079[/snapback]

Lyst til å vedde, siden du er så sikker? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis FF-serien kommer til 360, så kommer mann garantert til å ha 4-6 DVD`er. De spilla har mange filmsekvenser som garantert tar mye plass, særlig i HD.

8791094[/snapback]

INGEN spill vil noen gang trenge mer enn DVD9 som MS bruker til 360. Blue-ray er en flopp, og kan ta seg en bolle.

8822079[/snapback]

Det er serriøst det tøffeste jeg har hørt!?=/ Du er så sikker at det skulle ikke vært mulig .

Selvfølgelig blir spill større og større nå, ettersom grafikken blir pusset og lagt til detaljer og ikke minst HD oppløsning.

Skulle vi sagt at CDer holdt til spilling da elr?

Hvorfor kom DVDer til spilling da?

Prøv og se litt fremover og ikke bare nå tid, selvom spillene passer i DVDer nå betyr det ikke at dem gjør det om 1 år.

Greit at Blu-Ray er lite til nytte til gaming nå, men at du sier at det er en flopp er bare teit. :wallbash:

Hadde du vært i Spillindustrien hadde vell spillene forsatt vært på Compact Disk :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
*snip*

Han virker like sikker som den personen han skrev til, synes du virkelig ikke at det virker litt ironisk?

Du burde ikke glemme at det er mulig å komprimere spill, eller har den teknologien stoppet helt?

Edit: Qoute-feil.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Det fins vell grenser på komprimering gjør det ikke?

Uanz hva du gjør på en data i hvertfall, viss filen er på f eks 1 gb så får du den ikke til og bli 10mb.

Samma gjelder vell spill , Viss final fantasy bruker "egentlig" hele Blu-Ray Dual layer disken som da er 50 gb, så er det litt vanskelig og få det til og bli 4,7 elr 8,5 gb.

Det sier jo seg selv litt at komprimering funker, men grenser er det jo.

Greit at gutten er like sikker som han som ble quetet, men han kommer jo med uttalser om at Blu-Ray er en flopp og kan ta seg en bolle! WTF?=/

Edit: Det med ironisk, Faktisk nei føler at han mener litt serriøst og alvor jeg :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Jeg er halvveis enig med deg, men vi har jo sett mange store spill på DVD.

Det er en liten stund siden det kom ut et lite FPS-spill hvor de viste hvor mye det går an å komprimere, nå husker ikke jeg størrelsen, men det var hvertfall under 1 MB, så det er nok mulig.

Hvis du ikke fant innlegget hans ironisk har du ikke vært på forumet lenge nok, det oser av ironi i disse konsoll-krigsdagene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...