Janerikn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jaja, det er MASSE spill vi 360 fans kan kose oss med. Og heldigvis kommer det mange brae titler i framtiden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Forferdelig, og det verste er at de tar seg ekstra betalt for onlinespillingen. 8792704[/snapback] Jeg er sååååå enig! Jeg har mareritt on FF XI nesten hver natt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 en japan tittel mindre. FLOTT! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg tror egentlig FF hadde solgt bedre på Xbox 360, med tanke på antall konsoller som er solgt. Mulig det er irrelevant. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 On topic: Er enig med emnestarter, liker at de ekslusive spillene til de forskjellige konsollene er bare på dem. For meg betyr det ingenting om det kommer på 360 eller ikke, for har alle konsollene. Men er mange som ikke har det, og for dem hadde det jo vært flott å slippet å betale 6000 kr for FFXIII(og MGS4 forøvrig). Hovedsaklig for min del så er ikke problemet at xbox spillere også skal få glede av spillet, men at resurssene blir fordelt på de forskjellige versjonene. Se alle portene som har kommet til ps3 hittil.. de stinker.. Det jeg vil er at SE skal bruke sin fulle kraft for å utnytte ps3 så langt det lar seg gjøre. Om de etter release setter et team til å lage en ny versjon av FF13 for xbox 360, så er det vel og fint. Men full fokus på en ting om gangen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var det ikkje slik at pillets "White engine" egnet seg godt for tilpassing til multiplatform? Eller fabler eg rett og slett her? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Har hørt noe om det også ja Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det var deilig å høre. Hadde FF XIII kommet til 360, så tror jeg at det hadde vært Final Fantasy "et-eller-anna" XIII, mens de andre hadde kommet på PS3. Er glad for at man slipper å ha to konsoller for å følge en serie. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 No skriver vel 360 fanboysa ''I never really liked FF/MGS'' Priceless. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 No skriver vel 360 fanboysa ''I never really liked FF/MGS'' Priceless. 8798445[/snapback] Tja, la meg være den første da: I never really liked FF anyway. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Litt OT men jeg mistenker at Mr.Foxhound ikke kan si det samme om MGS Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hehe, sant nok Skjønt, jeg er ikke helt fornøyd med hvilken retning de har valgt å gå med serien eneste Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 en liten sommerjobb kan jo løse det problemet ganske så raskt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, jeg kunne jo søkt sommerjobb i Kojima Productions, men sitter liksom med en bitende følelse av at Hideo ikke hadde vært så jævla hypp på at jeg skulle diktere hvordan MGS4 burde være. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Litt artig at 360 har fått så mange ps3-eksklusive titler nå at playstation-klubben må ut og bekrefte hver gang en tittel ikke kommer til x360. Gi meg ratchet and clank, så kan ps3 få beholde de japanske tårepersene Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Litt off topic men det finns untak. Ta Oblivion og Virtual Tennis, begge er på begge to og begge er bra på begge. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Earlier this week, we reported on comments made by Square Enix executive Shinji Hashimoto that seemed to shut the door on Final Fantasy for the 360. A Square Enix spokesman clarified this position via GamesIndustry.biz, but can it restore the hope of 360-owning Final Fantasy fans? However, a spokesperson for Square Enix told GamesIndustry.biz, “Hashimoto-san was talking about the current situation” - which would suggest his comments shouldn’t be interpreted as forward-looking. Kanskje det kommer et FF-spill til 360 etterhvert? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hehe, kan dette vere noe tru? Square promises major Final Fantasy surprise this September Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis FF-serien kommer til 360, så kommer mann garantert til å ha 4-6 DVD`er. De spilla har mange filmsekvenser som garantert tar mye plass, særlig i HD. 8791094[/snapback] INGEN spill vil noen gang trenge mer enn DVD9 som MS bruker til 360. Blue-ray er en flopp, og kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Blue Dragon til Xbox 360 kommer på 3 DVD`er. men dette er da typen spill som har ekstremt mye CG-snutter da, så sier jo seg nesten sjøl at slik vil ta plass. Å si at BR er ein flopp er å ta litt i.Trur vi med tiden vil se PS3 med sin BR-kapasitet bære frukter spesielt i form av sine spilleksklusiver,som da er skreddersydd til PS3 sin hardware. Men da sier eg ikkje noe meir om den saken, da eg ser denne tråden handler om noe vidt annet Endret 9. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå