Gå til innhold

Ingen final fantasy til 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On topic: Er enig med emnestarter, liker at de ekslusive spillene til de forskjellige konsollene er bare på dem. For meg betyr det ingenting om det kommer på 360 eller ikke, for har alle konsollene. Men er mange som ikke har det, og for dem hadde det jo vært flott å slippet å betale 6000 kr for FFXIII(og MGS4 forøvrig).

Hovedsaklig for min del så er ikke problemet at xbox spillere også skal få glede av spillet, men at resurssene blir fordelt på de forskjellige versjonene.

Se alle portene som har kommet til ps3 hittil.. de stinker.. Det jeg vil er at SE skal bruke sin fulle kraft for å utnytte ps3 så langt det lar seg gjøre. Om de etter release setter et team til å lage en ny versjon av FF13 for xbox 360, så er det vel og fint. Men full fokus på en ting om gangen :)

Lenke til kommentar

Litt artig at 360 har fått så mange ps3-eksklusive titler nå at playstation-klubben må ut og bekrefte hver gang en tittel ikke kommer til x360.

Gi meg ratchet and clank, så kan ps3 få beholde de japanske tårepersene :thumbup:

Lenke til kommentar
Earlier this week, we reported on comments made by Square Enix executive Shinji Hashimoto that seemed to shut the door on Final Fantasy for the 360. A Square Enix spokesman clarified this position via GamesIndustry.biz, but can it restore the hope of 360-owning Final Fantasy fans?

However, a spokesperson for Square Enix told GamesIndustry.biz, “Hashimoto-san was talking about the current situation” - which would suggest his comments shouldn’t be interpreted as forward-looking.

Kanskje det kommer et FF-spill til 360 etterhvert?

Lenke til kommentar
Hvis FF-serien kommer til 360, så kommer mann garantert til å ha 4-6 DVD`er. De spilla har mange filmsekvenser som garantert tar mye plass, særlig i HD.

8791094[/snapback]

INGEN spill vil noen gang trenge mer enn DVD9 som MS bruker til 360. Blue-ray er en flopp, og kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Blue Dragon til Xbox 360 kommer på 3 DVD`er. men dette er da typen spill som har ekstremt mye CG-snutter da, så sier jo seg nesten sjøl at slik vil ta plass.

Å si at BR er ein flopp er å ta litt i.Trur vi med tiden vil se PS3 med sin BR-kapasitet bære frukter spesielt i form av sine spilleksklusiver,som da er skreddersydd til PS3 sin hardware.

Men da sier eg ikkje noe meir om den saken, da eg ser denne tråden handler om noe vidt annet :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...