Gå til innhold

Kjøpe spill i Tyskland?

Anbefalte innlegg

Skal til Danmark og Tyskland med familien. Har aldri hvert i Tyskland før så har ikke kjøpt spill der heller :p Så spørsmålet er da hvilken tyske spill du kan ha engelsk språk på og tjener du noe på å kjøpe i Tyskland? Hvilken butikker er billige på spill?

Edit: Tenker mest på Wii og X360 tilbehør/spill. Ikke PS3 :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på klassetur i tyskland når jeg gikk i 10ende klasse for 4 år siden. Spill og spillutstyr var overaskende dyrt der. Utstyr kostet det samme som i Norge og mange av spillene var faktisk litt dyrere! :ohmy: Handlet på en stor butikk som het KaDeWe tror jeg

Lenke til kommentar

Jeg har handlet en del i Tyskland og da hovedsaklig hos Saturn (som er en av Tysklans største el-kjeder, gigantiske butikker). Prisforskjellen mellom Tyskland og Norge på spill er ikke spesielt stor, alt fra 50-150 kroner (men forskjellen kan selvsagt være mer og mindre). Største prisforskjellen jeg har sett er på utstyr og slikt (kontrollere, kabler, minnekort...), på den fronten har jeg gjort ganske gode kjøp.

Tilbake til spill så er det veldig viktig å spørre de som jobber (de unge kan som regel engelsk) om hvilket språk spillet er på (coveret er som regel på tysk, men det kan ha noen flagg på baksiden som viser hvilket språk det er på).

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Jeg var på klassetur i tyskland når jeg gikk i 10ende klasse for 4 år siden. Spill og spillutstyr var overaskende dyrt der. Utstyr kostet det samme som i Norge og mange av spillene var faktisk litt dyrere!  :ohmy:  Handlet på en stor butikk som het KaDeWe tror jeg

8793636[/snapback]

KaDeWe er utvilsomt Berlins dyreste handlesenter! Var nettopp i Tyskland selv, fant en del wii-spill for 50 euro, og ds spill til 30 euro. så litt kan du spare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...