LucarioX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Skal til Danmark og Tyskland med familien. Har aldri hvert i Tyskland før så har ikke kjøpt spill der heller Så spørsmålet er da hvilken tyske spill du kan ha engelsk språk på og tjener du noe på å kjøpe i Tyskland? Hvilken butikker er billige på spill? Edit: Tenker mest på Wii og X360 tilbehør/spill. Ikke PS3 Endret 5. juni 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Se bak på coverene om det står noe. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Menne er vel ikke alltid det står noe? Å hvor lønner det seg å kjøpe? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg var på klassetur i tyskland når jeg gikk i 10ende klasse for 4 år siden. Spill og spillutstyr var overaskende dyrt der. Utstyr kostet det samme som i Norge og mange av spillene var faktisk litt dyrere! Handlet på en stor butikk som het KaDeWe tror jeg Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg kjøpte civilization III i tyskland. Så kom jeg hjem og fant ut at det kun var på tysk. Aldri spilt civilazation III. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde ingen problemer med å spille tyske spill. Var altså helt like de vi har hjemme. Dessverre var prisene også det... Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Husk at mange konsollspill i Tyskland er sensurerte versjoner pga de strenge vold i spill -reglene der. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Og det er ikke billigere her nede, så ikke noe å spare heller. Endret 7. juni 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg har handlet en del i Tyskland og da hovedsaklig hos Saturn (som er en av Tysklans største el-kjeder, gigantiske butikker). Prisforskjellen mellom Tyskland og Norge på spill er ikke spesielt stor, alt fra 50-150 kroner (men forskjellen kan selvsagt være mer og mindre). Største prisforskjellen jeg har sett er på utstyr og slikt (kontrollere, kabler, minnekort...), på den fronten har jeg gjort ganske gode kjøp. Tilbake til spill så er det veldig viktig å spørre de som jobber (de unge kan som regel engelsk) om hvilket språk spillet er på (coveret er som regel på tysk, men det kan ha noen flagg på baksiden som viser hvilket språk det er på). Endret 7. juni 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg var på klassetur i tyskland når jeg gikk i 10ende klasse for 4 år siden. Spill og spillutstyr var overaskende dyrt der. Utstyr kostet det samme som i Norge og mange av spillene var faktisk litt dyrere! Handlet på en stor butikk som het KaDeWe tror jeg 8793636[/snapback] KaDeWe er utvilsomt Berlins dyreste handlesenter! Var nettopp i Tyskland selv, fant en del wii-spill for 50 euro, og ds spill til 30 euro. så litt kan du spare. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Norge er et av de billigste landene på elektroniske artikler. Du finner neppe noen spill som er så mye billigere i utlandaet at du sparer en heeel del på det. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det utsagnet skulle jeg likt å vite hvor kom fra.. :!: Det er vel heller motsatt.. at Norge er ett av de dyreste landene på elektroniske artikler.. altså at de koster mest her.. ikke sett iforhold til lønn osv selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå