Core2Dude Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har noen brukte PC-deler jeg vil selge til en person som er interessert! Men jeg og den personen er litt usikre på pris, spesielt ham. Han vil ha det billigst mulig! defor tenkte jeg dere i forumet kunne avgjøre en passende pris på følgende deler: - Thermaltake Tsunami Dream --Link - Bzerk 500W -- Link - Salman vifte -- Link Disse delene er forholdsvis pent behandlet (d.v.s. jeg har ikke rørt dem ) Gi en pris du synes passer for vær del, og en pris som inkluderer alle! mvh C2D_dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ingen som har noen prisideer? Personen som vil kjøpe det vil gi følgene pris for tingene: - Thermaltake = 750kr - Bzerk = 450kr - Zalman vifte = 250kr hva synes dere om prisene han vil gi? Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror du burde selge hele greia for 1000kr og bli ferdig med det! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Brukte deler bør selges ganske billig. Jeg sier 600 kr, 400 kr og 175 kr i rekkefølgen til delene. BTW: Dude altså. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
LuckySingh Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ingen som har noen prisideer? Personen som vil kjøpe det vil gi følgene pris for tingene: - Thermaltake = 750kr - Bzerk = 450kr - Zalman vifte = 250kr hva synes dere om prisene han vil gi? 8790888[/snapback] Løp og selg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå