Anders_emil Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei, jeg er ganske ny på Vb 6 og vill lage et latskapsredskap som kan logge inn på et nettspill for meg. Skjønner ikke helt hvordan jeg kobler meg opp til nettsiden og hvordan den kan logge inn. Håper på svar. mvh A_E Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Smalltimer har brukt ukesvis på å prøve å jukse i nordicmafia nå han vet sikkert råd, uansett så vil ikke jeg hjelpe noen med å jukse i noe som helst, og forhåpentligvis er de fleste andre like ubehjelpelige som jeg er med akkurat slike ting. Spør igjen når det gjelder noe seriøst og nyttig, så vil jeg gledelig hjelpe til. Lenke til kommentar
Anders_emil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok ;P Nordicmafia jeg mete også xD Lenke til kommentar
Anders_emil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Er ny på Vb og er ikke helt sikker på hva jeg skal lage. Noen tips? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det første du burde lage, er enkle ting som kalkulatorer og tripptrapptresko. Husker det var det vi lagde på VGS, men der satt læreboka ut kontroller én etter én og hardkodet hver eneste knapp for brettet... Når man kan VB så vet man at det er en idiotisk måte å gjøre det på, men det er en del av det å lære å programmere: finne den enkleste og mest effektive måten å løse et problem på. Lenke til kommentar
Anders_emil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok. Jeg har laget en veldig enkelt kalkulator som bare man kan plusse med. Jeg har også laget en Password check. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du kan få mitt logginn script om du vil. Det jeg hadde mest problemer med å finne var Webbrowser1.Document.All("brukernavn").SetAttribute("value", "ditt brukernavn") Webbrowser1.Document.All("passoord").SetAttribute("value", "ditt passord") Webbrowser1.Document.All("Submit").InvokeMember("click") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå