Gå til innhold

Illidan down av Nihilum!


Anbefalte innlegg

de er faktisk voksene personer med jobb de fleste av dem, de hadde rundt 100-200 days played de fleste av dem i følge forumet, i interjuet sa de også att de var vanlige mennesker som ikke spillte så mye, de hadde bare veldig mye ferdigheter.

 

de kjøper også masse gull som hjelper dem noe jeg forstår veldig godt.

 

tror også archimonde blir veldig mye hardere en illidan.

8791099[/snapback]

 

Eg vil ikkje sei at "vanlege" mennesker har 100-200 days played.

8795856[/snapback]

 

Hvorfor sier du 100-200. Er jo meget stor forkjell mellom /played 100dager

og /played 200dager. Jeg er Casual player og har spillt ca 103dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg vil ikkje sei at "vanlege" mennesker har 100-200 days played.

8795856[/snapback]

Føler selv jeg er et vanlig menneske med jobb 5-6 dager i uken og har ca en total played på 200 dager nå på alle char's. Har ca 150 days på min paladin som jeg har raidet med i to år veldig mye.
Lenke til kommentar
Eg vil ikkje sei at "vanlege" mennesker har 100-200 days played.

8795856[/snapback]

Føler selv jeg er et vanlig menneske med jobb 5-6 dager i uken og har ca en total played på 200 dager nå på alle char's. Har ca 150 days på min paladin som jeg har raidet med i to år veldig mye.

8796164[/snapback]

 

Då fortoner dagen din seg ca. sånn om du har 7-15 jobb: 8 timer på jobb, 7 timer i wow med 9 timer til overs, blant anna søvn. Vil du sei dette er vanleg praksis i norges befolkning? Eg veit jo om fleire gjennom wow som holder på slik, som har ektefelle og barn, og eg vil påstå at det er mange forpliktelsar som blir forsømt i ein slik situasjon.

Lenke til kommentar

For de fleste i Norge så går dagen slik: 8 timer på jobb, komme utslitt hjem, lage middag, slappe av, sikkert klare å se en film før man legger seg. Hvis man har unger så kan man droppe "slappe av" og "se en film" >.<

 

Er det nå plutselig galt å spille mens man er hjemme? Enten det er en konsoll eller på pc.

Lenke til kommentar
Eg vil ikkje sei at "vanlege" mennesker har 100-200 days played.

8795856[/snapback]

Føler selv jeg er et vanlig menneske med jobb 5-6 dager i uken og har ca en total played på 200 dager nå på alle char's. Har ca 150 days på min paladin som jeg har raidet med i to år veldig mye.

8796164[/snapback]

 

Då fortoner dagen din seg ca. sånn om du har 7-15 jobb: 8 timer på jobb, 7 timer i wow med 9 timer til overs, blant anna søvn. Vil du sei dette er vanleg praksis i norges befolkning? Eg veit jo om fleire gjennom wow som holder på slik, som har ektefelle og barn, og eg vil påstå at det er mange forpliktelsar som blir forsømt i ein slik situasjon.

8796285[/snapback]

Vell, nå har det seg slikt at jeg ikke har kjerring, barn og ser ikke på TV. Om jeg ikke er et vanlig menneske pga av dette så vet ikke jeg.

 

Edit: uansett så er dette noe off-topic.

Nihilum har brukt mye tid, energi og fått mye gratis testing da. Så jeg syns de er verdt det helt klart og tror ikke Black Temple er så lett som det kanske virker.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
-Ja det var planen hans, men Khadgar(som står i Shattrat)drepte Medivh med Anduin Lothar sitt sverd Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood. dermed ble Sargeras sin spirit sendt ut i Twisting Nether.

8793635[/snapback]

 

Sikker? I følge Wowwiki så står det _A_ sword. Kan jo ta feil her. :)

 

 

 

 

Trust me i know, har et par bøker her som WoW kommer garantert til å ødelegge bla. Last Guardian, Day of the Dragon, War of the Ancient Triliogy, Cycle of Hatred og Lord of the Clans. :thumbup:

Endret av kim_a
Lenke til kommentar
De er vel sponsen av mouseports og, så ja, gutta går nok i pluss for å spille wow :p

8797869[/snapback]

Hvis de i hele tatt får penger fra sponsoren er det nok ikke snakk om mer en lommerusk. Tror heller de får gratis hjemmeside, VT, og muligens noen musematter og slikt slengt etter seg.

Lenke til kommentar
De er vel sponsen av mouseports og, så ja, gutta går nok i pluss for å spille wow :p

8797869[/snapback]

Hvis de i hele tatt får penger fra sponsoren er det nok ikke snakk om mer en lommerusk. Tror heller de får gratis hjemmeside, VT, og muligens noen musematter og slikt slengt etter seg.

8798188[/snapback]

 

Jepp, tror folk overestimerer hvor mye penger der er i det å være god på WoW...

Lenke til kommentar
Archimonde = Sjef i Burning Legion.

Kil'jaeden = Sjef i Burning Legion.

 

To av tre Eredar som fikk tilbud av Sargeras. To som sa ja.

8791969[/snapback]

Hvem sa nei?

Og hvem er egentlig sterkest i Warcraft lore'n nå? Arthas/Lich King må jo ha blitt sykt sterk - og er helt sikkert sugen på hevn eter at Kil'jaeden ville ha han utslettet(?)

 

BTW - Kunne dere forklare hvem Sargeras er egentlig?

Lenke til kommentar

Prophet Vaelen sa nei, ( ikke sikker på hvordan han skrivest). Han som er leder for Draneiene nå.

 

Saregras var kor fortalt en av titanene (guder) som formet universet. Laget verdner osv. Men han ble maktsyk. du kan lese loren kort fortalt på wow-europe.com

 

Men anbefaler og lese bøkene for å få et mye mer detaljert.

 

 

Sterket må vel være noen av the "old gods" som vi ser litt til i den ene trilogien. War of the ancients

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...