Gå til innhold

Illidan down av Nihilum!


Anbefalte innlegg

Shadow Moon-dagene, ja. Herlig tilbakeblikk fra den tida WoW var mer gøy. Litt for mange tsjekkere der, men var koselig uansett. Glad at jeg stakk til Magtheridon da free migration kom, da serveren ble rimelig død etterpå.

 

Hilsen eks-DoF/Showtime-medlem!

 

Kom nettopp til å tenke på Genjuro forresten, må være den mest herlige spilleren jeg har vært i nærheten av.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kinesiske guildene som downet Illidan raskt hadde jo flere klare fordeler. De kjente ALL strategi og dermed hvordan de skulle gjøre det. De trengte ikke attunement til TK/SSC. Mange instancer og bosser har blitt nerfet kraftig.

 

Hvis man vet hvordan en boss skal drepes, trenger man bare å få tak i folk som er gode til å følge instruksjoner/ordre. Hvis man skal ha world first kill trenger man folk som klarer å finne ut den beste taktikken selv. Det er MYE vanskeligere.

 

Jeg sier ikke at de kinesiske guildene er dårlige (for det er de garantert ikke), men det er umulig å sammenligne de med EU/US guilds. Den dagen alt nytt innhold blir sluppet akkurat samtidig i alle regioner, er den dagen man virkelig kan se hvem som er best.

Lenke til kommentar
Helt umulig at kineserne har spillet på usa/eu servere før TBC kom til kina. Også umulig at de har sett noen filmer om hvordan encounterne er.

 

Klarer jeg som er fra Norge dette, klarer nok folk fra Kina det og ;)

Det eneste som imponerer for min del er gearet de har når de har clearet. US og EU har hatt bedre gear, tidsmessig tror jeg det er nokså likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...