Gå til innhold

Ekstra tid, Fotball

bkf_94

Anbefalte innlegg

En ting jeg alltid har lurt på:

Når begge omgangene er ferdig og det er uavgjort så blir jo det en ekstra runde men før den runden så får de noen ekstra minutter, det er hele tiden forskjellig...........

Hvorfor?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overtid mener du? Overtid er for å ta igjen noe av tiden som ble tapt ved frispark, skader o.l. Det er variert hvor mye skader og frispark o.l. det er i en fotballkamp, derfor varieren denne tiden fra 0 min til 5 min.  :)

8790499[/snapback]

Tusen takk

:blush: glemte akkurat da jeg skrev hva det het :blush:

Lenke til kommentar
Overtid mener du? Overtid er for å ta igjen noe av tiden som ble tapt ved frispark, skader o.l. Det er variert hvor mye skader og frispark o.l. det er i en fotballkamp, derfor varieren denne tiden fra 0 min til 5 min.  :)

8790499[/snapback]

Det finnes regler for hvor mye tid som skal legges til ved innbytte og skader. Husker ikke eksakt hvor mye tid, men det står vel i kampreglementet til fotballforbundet...

Pantera

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det skulle vært akkurat som i ishockey. Der stoppes klokka ved hver eneste stopp i spillet. Kampen blåses av akkurat når klokka står på full tid. Da hadde man sluppet at fans buer over for mye/for lite tillegstid.

Lenke til kommentar
Det skulle vært akkurat som i ishockey. Der stoppes klokka ved hver eneste stopp i spillet. Kampen blåses av akkurat når klokka står på full tid. Da hadde man sluppet at fans buer over for mye/for lite tillegstid.

9009753[/snapback]

Nei nei. Da blir fotballen mer steril og det vil vi ikke ha. Den ville mistet sjarmen helt

Lenke til kommentar

9009753[/snapback]

Nei nei. Da blir fotballen mer steril og det vil vi ikke ha. Den ville mistet sjarmen helt

9011050[/snapback]

Helt enig, akkurat som at videodømming ikke skal innføres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...