PCTechManiac Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har en AMD dual-core cpu med tørket kjølegoop på undersiden av cpu'en. Det er ikke mye, men det er noen rester fra den som jeg må fjerne før jeg kan bruke den igjen, eller eventuellt selge. Grunnen til at det skjedde fordi jeg ville bytte ut kjøleren som satt på den med en ny en. Men da jeg tok den av, satt cpuen fast. jeg greide å skille cpu'en fra kjøleren men uheldigvis fikk jeg kjølepasta på pinnene. jeg prøvde å tørke det vekk, noe som jeg greide, men jeg kunne ikke gjøre noe med underdelen av prosessoren av frykt for å bøye pinnene. er det noe jeg kan gjøre for å rense det vekk ? Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noe løsemiddel av noe slag kunne funka. Har vert oppi samme problemstilling med min C2D, der funka bare vanlig vann og litt papir. Eller så kan du prøve denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312193 Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ellers kan du bruke isopropanol, også kjent som kondensfjerner, som du får på enhver bensinstasjon. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Og når du skal tørke vekk, bruk kaffefilter for det loer/støver ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå