Sewero Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan flytte bilder ifra pcn til Mobilen, har disc2phone innstalert men får det ikke til Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ingen som veit? Lurer egentlig på hvordan jeg flytter små video snutter og slik at jeg kan se dem på tlf. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ta ut minnekortet og putt det i en minnekortleser.. hvis tlf din har minnekort. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ta ut minnekortet og putt det i en minnekortleser.. hvis tlf din har minnekort. 8790649[/snapback] Har ikke minnekort leser...Det fulgte med usb kabel... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Disk2phone er ikke programmet for å gjøre det. Bare gå på Min Datamaskin og PHONE og så DCIM så skulle bildene dine ligge der. EDIT: Post 1337. Endret 5. juni 2007 av Løve Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hvordan kan jeg flytte små film snutter og likevel kunne se dem på tlf da? Jeg tenker på musikk filmer vis det har noe å si Endret 6. juni 2007 av Narkan Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du vil at de fortsatt skal ligge på telefonen, er det nok en idé å kopiere dem i stedet for å flytte dem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du vil at de fortsatt skal ligge på telefonen, er det nok en idé å kopiere dem i stedet for å flytte dem. 8794036[/snapback] Men hvordan og hvor skal jeg legge filene? Må jeg bytte fil formatet først? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Regner med at filmene er i .3gp format. Du kan enten konvertere dem til et annet format, eller bruke en medieavspiller som kan lese dem slik som Media Player Classic. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal ha filer IFRA pcn til mobilen ikke motsatt og du svarte ikke på det jeg lurte på...Hvor skal jeg legge filene? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Der du vil ha dem. Bare velg en mappe på mobilen når du overfører filer som du vet du finner igjen på mobilen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Når jeg gjør det går det ikke ann å åpne filen...Trur det er pga fil typen...Hvordan bytter jeg format fra avi til 3gp? Endret 6. juni 2007 av Narkan Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bare søk på Google etter avi to 3gp converter. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Kan noen anbefale en som er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå