Gå til innhold

Bestemme meg for ny mobiltelefon...

Hvilken mobiltelefon burde jeg velge?  

1. 1. Hvilken mobiltelefon burde jeg velge?

• Siemens S55 (dyr, men ser bra ut)
      9
    • Sony-Ericsson T300 (mye personinstillinger tilgjengelige)
      2
    • SL45i (mp3 spiller/opptak)
      4

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha meg en ny mobiltelefon, den jeg har idag er en OK, men utslitt og ufunksjonell Nokia 3310... Batteriet er dårlig og mye annet...

Egentlig vil jeg ha en telefon som tåler litt, men uansett, dette er det jeg vil ha i den nye mobiltelefonen:

God batterikapasitet

Kalender

Mye lagringsplass for SMS og adresse/telefonbok

Tåle litt, alltså, ikke gå i stykker uten noen spesiell grunn, vil helst slippe noe farting frem og tilbake mellom hjem og mobilverksteder...

Stabil og lite bugs

Generelt god funksjonalitet

Gjerne polyfoniske ringesignaler

Profiler er et must

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sl45i

Denne vurderer jeg også seriøst, men denne mangler da fargeskjerm, noe som hadde vært en trivelig tilleggsting. Og den har ekstern antenne, noe jeg anser som ganske fy-fy idag...

Er det ikke den med innebygd MP3 spiller/mulighet for opptak av 5 timer på det innebygde minnekortet...

Den er ganske dyr da, 2900 uten abb. og jeg fant ikke noe tilbud på den sammens med et abb. på Telenors nett, da jeg MÅ ha abb. på Telenor sitt nett.

Lenke til kommentar

akkurat det med fargeskjerm og intern antenne er vel en smakssak. personlig trenger jeg hverken.. fargeskjerm spiser et trekvart bilbatteri til frokost, og ekstern antenne = bedre mottak.

men, jo, det er den med mp3-spiller, finfin kalender, java, diktafon, temmelig bra batteritid og det som verre er. en ypperlig telefon.

Lenke til kommentar

Eh.... den telefonen du ser etter er en av de vidundertelefonene fra Japan.

Jeg tror du du stiller litt for store krav. Du burde begrense deg litt og gå på www.itavisen.no og se på mobiltesten. Der er det jo en rekke pene og brukervenlige telefoner :wink: Gjør det du. Du kan jo fks. kjøpe en motorola t720 og kjøpen en handsfree med mp3 spiller. Det er jo en ok telefon. Den har et fargedisplay med 4096 farger og er externt display. Men den har jo den antenna du ikke vil ha! Du får heller vente til den svenske Neonode-telefonen kommer i februar. http://www.itavisen.no/art/1300205.html :D

Lenke til kommentar

velvel.. jeg vil faktisk anbefale sl45i over t720 (har t720 nå, har hatt sl45i). bortsett fra fargeskjermen og den relativt lave prisen, er det veldig lite å anbefale med t720 (jo, kurant avtalebok har den).

den har dårlig batteritid, lite plass i sms-inbox'en (legger meldingene på sim-kortet istedetfor minnet på telefonen), kan ikke legge inn flere nummer på samme navn (så man må ha Ola Normann hjem, Ola Normann mobil, Ola Normann Jobb, etc.. ganske tungvindt). min telefon slår seg i tillegg av avogtil, og når jeg ringer til folk, slår høytaleren seg av (hører ingen ringelyd, og ingenting når folk svarer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...