Sangesland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Spilte litt CSS for 6 mnd tilbake. uten problemer da. Reinstallerte for 2 dager siden og har problemer med veldig skiftende fps ytelse..... Skrur på pc'n og jeg har 60-100fps, etter 5-10 min begynner fps å faller. blir til slutt sittende med en fps på 9-20. Det rare er at fps kan være 60. hopper ned på 15 for 40sec. så opp på 60 igjen i 40sec. Har også begynt å merka 1 del lilla striper etc på gjenstander/våpen når jeg har lav fps. Vifta ble rensta for ca 1 mnd siden, er pen og ren. Har også prøvd å stille ned ytelse på CPU(for lavere temperatur), men d hadde ingen synlig effekt. Lappisen min blir rimelig heit etter hvert, men er ikke 100% sikker på at d er grunnen. Noen forslag? -Sangesland- Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har også begynt å merka 1 del lilla striper etc på gjenstander/våpen når jeg har lav fps. Høres unektelig ut som en varm grafikkbrikke Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Har også begynt å merka 1 del lilla striper etc på gjenstander/våpen når jeg har lav fps. Høres unektelig ut som en varm grafikkbrikke 8789564[/snapback] Noen tips på hvordan jeg kan "helbrede" problemet? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mulig du kan "helbrede" det med å skifte kjølepasta mellom kjøleren og gpuen. prøv også å stille cpu-viften på max når du spiller. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Nyeste driver er allrede i boks Hvordan stiller jeg på vifta? gjetter bios.... bios er skummelt ...... Gått meg vill der før ja. Prøve å se om jeg får tak i vifte på samme størrelse som den gamle, men som er hakket kvassere. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 prøv et program som heter speedfan der kan du se forskjellige temperaturer og stille på viftene. Det er ikke sikkert det virker, er ikke alle hovedkort som er kompatibel med speedfan, men prøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå