Republic3D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nikon har allerede en Flashback kampanje på sine D40 og D40x, men ute i Europa kjører de også på med en Cashback kampanje på 90 Euro. Noen som vet hvordan man går frem, evt om det går an å benytte seg av både Flashback og Cashback? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette snakket jeg med Nikon Norge om i går. Det går ikke. Flashback-kampanjen avsluttes før cashback-kampanjen innføres i Norge. Opp til deg om du tjener på å vente eller ikke. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Så om jeg benytter meg av flashback nå, så kan jeg ikke bruke cashback senere? Hva om jeg har et kamera som er importert til butikk i Norge ifra europa et sted, kan jeg benytte meg av flashback i Norge og cashback i et annet land da? Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hmm, cashback? Hvor mye vil dette være på D40`en da ca? Så jeg kan vurdere mellom blitz(1300.-) og cashback... vil nesten regne med det ikke blir mer enn blitsen er verdt... eller? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nikon har 90-års jubileum, så cashback er på 90 euro. Mer info her, samt oversikt over hvilke pakker som vil ha rett på cashback: http://www.europe-nikon.com/home/en_GB/loc...road/328/1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå