EssspeN Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) For de som kanskje har gledet seg til dette spillet så er grafikken vesentlig dårligere enn på GameCube. Spillet er også sensurert.. (edit: Gjelder visstnok kun japansk versjon) Fatter ikke at det er mulig å porte et spill fra GC til WII for å så gjøre en så dårlig jobb på de grafiske. Skal riktignok være morsomt å spille for de som digger remoten. Endret 5. juni 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Kilde? Litt rart at du snakker ut for andre vegne, når du forteller at det "skal riktignok være mer morsomt å spille for de som diggerer remoten". Edit: leif Endret 5. juni 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skulle akkurat til å opplyse verden med det samme, i form av linken under; http://news.softpedia.com/news/Resident-Ev...red-56448.shtml. OM det er noe i det er det heilt utrolig ubrukelig av Capcom. Dumbed down spill har vi nok av til Wii. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Såvidt jeg har forstått det, gjelder dette den japanske versjonen. Det var sensurert både på GC og PS2 i Japan, men i resten av verden var det full gørre. Så det er bare å roe seg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) tar et dypt trekk med luft Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! at det går ann, hvorfor skulle man gjøre dette, hva er poenget. hvis aldersgrensen blir det samme, så ødlegger det bare spillet edit ballerusk reddet dagen min Endret 5. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ballerusk er som regel ein kjip sak, but not today Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har spillet forhåndsbestilt fra junaiten, ut i fra det jeg har lest av kommentarer på kontrollen i den japanske versjonen virker det absolutt lovende Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor skulle grafikken være dårligere i Wii-versjonen? Står ikke noe om grafikken på den linken, bare at blod og gørr er sensurert. Men det er i Japan. Vi får nok fullt kjør med blod og gørr her hos oss. Det er også en kommentar på den siden: "Um... the Japanese version of Resident Evil 4 on the Gamecube was also censored. Decapitations and a few of the more gruesome environmental details were taken out of that version but put back in the US version." Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette er suppe på spiker fra diverse blogger. RE4 Wii sin US & EU versjon vil være usensurert. Det har alltid vært strenge sensurregler i Japan, og GC RE4 var også sensurert der. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Greit nok Mala ga denne tråden en viss mening, men førsteposten i denne tråden baserer seg på fantasi. Inntil Esssssssssspen kan linke til noe eller på noen som helst måte kunne gi et grunnlag for hvorfor vi skal tro på han så skjønner jeg absolut ikke poenget med en slik trolletråd Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Her er ett mini-review fra en på Neogaf som fikk spillet tidlig: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...5&postcount=296 GraphicsThe GameCube version's graphics are back, and the overall look is the same, with minor improvements. True widescreen is employed just like the PS2 version, improving the image. However, those nasty 16-bit graphics have also returned, and in 2007 and after the release of the 24-bit PS2 version are far more noticeable than ever. But as far as the Wii's offerings go, it's still a good looking game and once of the best. It would have been nice to use the Wii's extra horsepower for 24-bit color and improvements to some of the textures, but the overall look is solid. CensorshipThe violence in the Japanese version is censored, as with all previous Japanese versions. The US version will NOT be censored. Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg, har aldri spillt originalen selv. Leste en Post Mortem analyse av RE4 i et spillfag i høst og var imponert over all tjuvtriks de brukte for å få best mulig grafikk med minst mulig hardware. Og etter hva jeg har hørt om grafikken er den langt over det meste annet til GameCube. Noen som vet når man kan vente seg et spill som virkelig utnytter Wii? Hadde vært morsomt å se hvor bra det kan bli optimalisert for Wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det neste Zelda til Wii, utviklet for Wii er noe eg gleder meg veldig til ihvertfall Ellers ser jo Mario Galaxy umåtelig pent ut syns eg da. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hei, Jeg leste bare på et annet forum at det var veldig mange som klaget over grafikken på WII versjon, da refererte de på den japanske utgaven. Var nok litt frustrert når jeg skrev posten og jeg er enig i at det er ikke den sterkeste kilden og kanskje en meningsløs post. Men siden flertallet dro frem grafiske svakheten tar jeg det som god fisk. Det bra med spillet var visstnok bruk av remoten. Selv kan jeg ikke fordra remoten. http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=63535 Bad news... **** , capcom really sux! Just got the Gamecube version of Resident Evil 4 to compare F$%K! The gamecube version kicks the wii version in the ass on graphics! MUCH cleaner, MUCH vivid...the light is much more real then the wii rls , so they really ported the ps2 version... lamme Her er en quote fra en annen bruker but holding a button to run even though we have the analog stick? Lame. It is in borderless widescreen this time which is nice. I'm not sure why but it feels like its being rendered the same as on Gamecube and being stretched. Might be me but it looks kinda blurry. Endret 5. juni 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men siden flertallet dro frem grafiske svakheten tar jeg det som god fisk. 8792895[/snapback] Det var ikke det at folk hadde forventet mer idag, og glemt hvordan creme-dø-la-creme-grafikk ser ut to og et halvt år seinere? Eller var det det at de faktisk kjørte versjonene opp mot hverandre, side-by-side? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Maxconsole sine forum er jo kanskje de værste i hele verden da, muligens kun overgått av gamefaqs Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Maxconsole sine forum er jo kanskje de værste i hele verden da, muligens kun overgått av gamefaqs 8793072[/snapback] Synes det er de 2 beste forumene. + ps2-scene.org da. Endret 5. juni 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Wii og GC sammenligning her; http://n4g.com/News-43600.aspx Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var ikke mye forskjell der gitt. Bortsett fra hodet som ble saget av i slutten da Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har en kilde som sier at den europeiske versjonen av RE4 til Wii IKKE blir sensurert?? holder på å selge mitt RE4 nå, men selger det ikke dersom det ikke blir blod og gørr i Wii-versjonen Det er jo heller ikke usansynlig at spillet blir sensurert til Wii, se bare på Prince of Persia: Rival Swords... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå