Pepsi Max Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei, jeg trenger og åpne port 8000. Hvordan gjør jeg det? Har en Dlink DI-624 Har kommet meg inn på routern og har en meny som ser ut som dette : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 http://portforward.com/routers.htm Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Takk! Hva er Private IP ? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 privat ip'en din ip. aka 192.168.1.100 eller noe trykk start-> run skriv: cmd så skriv: ipconfig da står ip'en din der Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei hei Hvordan åpner jeg egentlig portene? Jeg får ikke til... Tenkte jeg skulle fortsette denne tråden siden den bare er noen dager gammel hvis jeg ikke ser helt totalt feil? Gjorde som du sa ranvik, og fikk opp den IP-adressa og (192.168.0.100), men der står det bare Forbidden You don't have permission to access / on this server. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 du har ikke tilgang til det. IKKE bruke guest konto, men en som er administrator så funker det veldig fint. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Okay, har fått litt hjelp hos Norsk Webforum og, men når jeg følger guiden som passer til min router (http://portforward.com/english/routers/por...24+/default.htm) så får jeg ikke gått rundt på nettet etterpå (ikke den jeg fulgte da, men den andre for å få en statisk IP) Orker ikke stille spørsmålet en gang til, så les min siste post hos Norsk Webforum vær så snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå