Gå til innhold

Hvor lenge vil en Xbox kontroller vare?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spiller endel skytespill, og derfor blir jo "avtrekker-knappen" ganske heftig brukt.. så derfor lurer jeg på... er X360 kontrolleren bygd solid og robust, slik at den vil tåle å bli brukt, eller må jeg regne med å bytte den ut etter en kort/lang tid? Tar da utgangspunkt i skytespill, hvor enkelte knapper blir brukt mye og "kraftig".

Endret av above_trutth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt min i et år nå og fungerer knirkefritt...bortsett fra at rumblen på den ene kontrolleren er litt "herpa", skrangler litt når den rister...men det er vel egentlig selvforsjylt :blush:  Var ikke meningen å slenge den i veggen :innocent:

8790224[/snapback]

hahah :!:

Lenke til kommentar

Selve kontrollen funker fett, men det "baggasjerommet" hvor batteriene ligger i er litt løst, så når jeg blir pissed av et spill blir jeg bare enda mer pissed når den faller fra hverandre :mad:

Men skal kjøpe ny kontroller snart, og evt. plug-and-play siden det er så stress med å kjøpe nye batterier hele tiden.

Lenke til kommentar
Selve kontrollen funker fett, men det "baggasjerommet" hvor batteriene ligger i er litt løst, så når jeg blir pissed av et spill blir jeg bare enda mer pissed når den faller fra hverandre  :mad:

8791839[/snapback]

Samme er med min, men det har nok noe med at jeg blei ganske pissed en gang, og det var det eneste jeg hadde å kaste. :whistle: Fiksa det ganske greit med litt superlim og teip og litt macgyverløsning da. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...