HowCome Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hei! Jeg spiller endel skytespill, og derfor blir jo "avtrekker-knappen" ganske heftig brukt.. så derfor lurer jeg på... er X360 kontrolleren bygd solid og robust, slik at den vil tåle å bli brukt, eller må jeg regne med å bytte den ut etter en kort/lang tid? Tar da utgangspunkt i skytespill, hvor enkelte knapper blir brukt mye og "kraftig". Endret 5. juni 2007 av above_trutth Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) jeg har brukt min siden launch og den fungerer fortsatt like bra hvertfall.. Endret 5. juni 2007 av Oxidia Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil ihvertfall si at kontrollen er robust. Har brukt min siden launch og kun spilt skytespill og kontrollen er like fin fremdels. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har brukt min i et år nå og fungerer knirkefritt...bortsett fra at rumblen på den ene kontrolleren er litt "herpa", skrangler litt når den rister...men det er vel egentlig selvforsjylt Var ikke meningen å slenge den i veggen Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har brukt min i et år nå og fungerer knirkefritt...bortsett fra at rumblen på den ene kontrolleren er litt "herpa", skrangler litt når den rister...men det er vel egentlig selvforsjylt Var ikke meningen å slenge den i veggen 8790224[/snapback] hahah :!: Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan med sikkerhet si at 360 kontrolleren min er blitt heftig brukt siden release å min viser ikke tegn til slitasje eller noen form for skade Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) hatt min kontroll siden mai 2006. funker like fint enda Endret 5. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Min kontroll streiker på noen av knappene, A knappen foreksempel. Den ene skulder knappen er også litt ødelagt, litt most på en måte Ellers fungerer min andre X360 kontroll veldig bra PS: Spiller mest Racing spill Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Selve kontrollen funker fett, men det "baggasjerommet" hvor batteriene ligger i er litt løst, så når jeg blir pissed av et spill blir jeg bare enda mer pissed når den faller fra hverandre Men skal kjøpe ny kontroller snart, og evt. plug-and-play siden det er så stress med å kjøpe nye batterier hele tiden. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har hatt 4 trådløse kontroller siden launch og de fungerer som bare det. Sjokolade, øl, brus og ekle hender er noen av de testene de 4 kontrollene har vært igjennom hver helg, og ja; den funger som ny =) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Selve kontrollen funker fett, men det "baggasjerommet" hvor batteriene ligger i er litt løst, så når jeg blir pissed av et spill blir jeg bare enda mer pissed når den faller fra hverandre 8791839[/snapback] Samme er med min, men det har nok noe med at jeg blei ganske pissed en gang, og det var det eneste jeg hadde å kaste. Fiksa det ganske greit med litt superlim og teip og litt macgyverløsning da. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi kan vel konkludere med at kontrolleren sannsynligvis har en bedre holbarhetsdato enn enkelte av konsollene Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i mit tilfelle når jeg "klikka" litt på et spill, så var det skjermen på mobilen min som gikk føyken kontrollen har fortsatt sine beste levedager ps: vart ny tlf siden det kostet mer og reparere :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har spilt en del X360 og det eneste jeg har merket er at analogstikkene blir litt løse, at midtpunktet er stort og det ikke skjer noe før jeg drar litt mer til en av sidene, men det er jo med nesten alle kontroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå