anderfo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 I Nero får jeg beskjed om at det kun er mulig å ha inntil 99 bilder på CD'en når jeg skal brenne VCD. Er det riktig at det er maks 99 eller går det an å "lure" programmet til å brenne flere bilder? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 ...dessuten blir alt i gråtoner - noen som aner hvorfor? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hadde det ikke vært greiere å bare lage en foto-cd? De fleste DVD-spillere tar CD'er som du legger jpg-filer i rota på CDen. svart-hvitt: høres ekstremt rart ut... Eneste jeg kan tenke meg er at du bruker S-video kabel til videobildet inn på TVen via en konverter, og TVen ikke er kompatibel med S-video (eller S-VHS). Det er det eneste jeg kan tenke meg... Kanskje ikke så mye hjelp der, men lykke til Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 At bildene blir grå er sannsynligvis at CD'en blir brent i NTSC format, mens DVD spilleren din er instillt til PAL, eller motsatt. Se om du finner et valg for dette i NERO, eller i menyen til DVD spilleren. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bruk et program som støtter mer enn 99 bilder. Jeg bruker Ulead DVD Pictureshow som støtter både brenning til vcd og dvd. Der får du fine menyer og bakrunnsmusikk. Der setter man opp de albumene man måtte ønske og kan putte 99 bilder i hvert album. Tror jeg la inn rundt 500 bilder i går og det tok rundt 400 mb ferdig brent på vcd. Med dvd-plater er det støtte får 99 album av 99 bilder. Det burde holde for de fleste. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Takk for hjelpen! Bildene ble nå i farger, etter at jeg forandret innstillingen fra Auto til NTSC. PAL ble fullstendig grått, mens Auto førte til at forsida ble i farger mens resten var grått. Hvorfor Auto funka så dårlig vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Hadde det ikke vært greiere å bare lage en foto-cd? De fleste DVD-spillere tar CD'er som du legger jpg-filer i rota på CDen.Dette funker ikke på min NAD dvd-spiller ihvertfall. Når jeg setter inn CD'en står det bare "No MP3s". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå