Gå til innhold

Beste boken som noensinne er skrevet!

Anbefalte innlegg

Jeg ble akkurat ferdig med Catch-22 av Joseph Heller. Jeg har lest veldig mye å reagerte veldig på hvor bra denne boken var.

Dialogene og humoren er rett og slett mesterlige.

Jeg søkte litt på nettet og leste mange steder at denne boken faktisk er regnet som en av de beste som noensinne er skrevet. Det kommer jo selvfølgelig ann på hvem du spør, men vil anbefale denne på det varmeste.

Noen andre som har noen invendinger angående beste bok noensinne? ikke si bibelen pls

Endret av jayplay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dessverre ikke fått lest hele den boken men, en bok som folk regner som

like bra eller bedre er Hitchhaiker`s guide to the galaxy av to viktige grunner.

1. Den er litt billigere.

2. Den har bokstavene Dont panic trykt med store bokstaver på baksiden av boken.

Og referanser fra filmen blir ustanselig brukt i forums osv

42

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Har dessverre ikke fått lest hele den boken men, en bok som folk regner som

like bra eller bedre er Hitchhaiker`s guide to the galaxy av to viktige grunner.

1. Den er litt billigere.

2. Den har bokstavene Dont panic trykt med store bokstaver på baksiden av boken.

Serriøst, jeg håper den posten var sarkasme.. En bok blir ikke bedre enn en annen på grunn av prisen og omslaget..

On topic: Jeg har ikke lest så altfor mange bøker, men hittil er den beste boka jeg har lest Wizards First Rule (bok nr 1 i Sword of Truth serien av Terry Goodkind.)

Jeg har lest ca 2 tredjedeler av Ringens Brorskap, men gav meg der. Serriøst, Ringenes Herre var tunglest. Nå til de grader. Ikke misforstå meg, jeg elsker Tolkiens verk, men han var ikke så flink til å skrive det ned.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Speik du har tydeligvis hverken sett filmen , sett tv-serien ,eller hørt NBC radioutgaven.

les den fantastiske på norsk eller engelsk beste boken ever imo. I boken sier de at grunnen til at H2G2 selger så bra er fordi 1 prisen og 2 omslaget.

Anbefaler boken på det sterkeste. :love:

EDIT: Når du sier LOTR var tunglest leste du den på engelsk ?

Personlig mener jeg H2G2 er mye vanskeligere for meg på engelsk.

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...