Cubus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Har B&W XT4 - lurer på om noen har erfaring med B&W og LYNGDORF AUDIO SDAI2175? Skal selvfølgelig høre det sammen, men vil forhøre meg først. Evt andre alternativ mottas med takk. High current amp er vel stikkordet. Endret 5. juni 2007 av Cubus Lenke til kommentar
GeneralSvae Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vet om en som bruker Lyngdorf sine effektforsterkere på B&W Nautilus og er vanvittig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Vet om en som bruker Lyngdorf sine effektforsterkere på B&W Nautilus og er vanvittig fornøyd med det. 8789368[/snapback] Det høres bra ut! Må sjekkes ut! Thnx! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror nok ikke det er noe dumt sett nei. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Tror nok ikke det er noe dumt sett nei. 8790645[/snapback] Jeg tror heller ikke det. XT4 har fått utrolig mye pepper særlig på forum-sider på nettet i både utland/innland. Kan man få bedre lyd pr krone: Oh, yeah! Vil det gjøres med samme stil (WAF!) og uten å okkupere stua? Tviler meget sterkt! Men det blir vel ikke bedre da høyttalerene blir brukt sammen med en middelmådig Denon og på en Denon DVDspiller i lyttetest på HFK. De trenger MASSE power for å "åpne" seg nemlig. Det er kun Hifiklubben her tillands som fører disse og det skal litt mer til enn det HFK pleier å by på. Tyske Audio mente at de var faktisk de mest krevende høyttalerene i en liste de opererte med og det sier litt . Det er faktisk flere på nettet som også har uttalt at de er bedre enn 700-serien. Uansett vil de MED sub`n og nok power låte great mener jeg. Den subben er virkelig musikalsk & kjapp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå