Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rolig forhold, bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Jeg og dama har vært ilag i 8 fantastiske måneder, selv om de 2 siste har vært heller turbulente. Vi elsker hverandre, men vi har det kjempe koselig ilag og jeg tror ikke noen av oss er klar for å avslutte forholdet.

Hun har foreslått at vi bare tar det med ro, og bare koser oss istedet for å ta ting så seriøst, og jeg er enig.

Hvordan funker dette? Noen som har erfaring? Bruker det å skjære seg, eller kan det være reddende for forholdet ?

-Nick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hun vil ha litt mer tid til seg selv og venner. Hun trener 6 dager i uken så hun treffer ikke vennene sine så ofte. Jeg vil jo hennes beste, og om et rolig forhold er det eneste hun kan avse, så forstår jeg jo det og er forsåvidt enig også :) Tror det kan være bra for oss begge.

Lenke til kommentar

Det høres for meg, ut ifra det du sier, som om dette kan være sunt for forholdet deres, og det er jo et ærlig grunnlag fra hennes side =) Det virker som om du kanskje er litt bekymret for at forholdet deres skal skrante, pga dette, så du kan jo fortelle henne på en forsiktig måte at du bekymrer deg litt for at dere skal miste kontakten, men at du såklart vil at hun skal ha tid til trening, venner o.l. som er viktig for henne. Da har du vært ærlig og tillitsfull =)

Siden det var hennes forslag, så ville jeg ikke avvist henne eller nedprioritert henne når hun ønsker å være sammen med deg eller trenger deg, og jeg ville gjort det jeg kunne for å vise at jeg satt pris på tida jeg fikk med henne, slik vil du kunne få henne til å føle at tida dere har ilag er meningsfylt =)

Lenke til kommentar

Egentlig ingen dum idé, for da slipper dere at tiden deres sammen (hvis dere bare får tid til å være sammen 1-3 ganger i uken) blir ren, monoton rutine. Finn på kjempekoselige ting som begge to liker å gjøre når dere først har tid sammen, så funker det sikkert kjempebra!

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring sjølv. Men kan nevne ein kompis som var sammen med dama i 2 år. Så skulle de ha eit litt "roligere" forhold som du kaller det. Ho trente mange ganger i veka osv. Det endte med at han starta og interessere seg for andre og det heile gjekk alt i alt ikkje så bra. Litt opp og ned.

Men no har eg alltid meint at det var meint til å bli "doomed"! Jaja, det kjem an på kor foreska de er i kvarandre :)

Lenke til kommentar

Vel, i mitt tilfelle elsker jeg henne, og vet at hun elsker meg. Men samtidig så virker det noen ganger som om hun ikke er like interessert i å få det til å funke som jeg er, men det er sikkert bare jeg som overreagerer og ikke klarer å venne meg til det :)

Håper det går bra (:

Lenke til kommentar

Rolige forhold pleier å leve lengre enn forhold der han og hun er på hverandre 24/7... Man går ikke lei den andre, og det er mindre tid til å krangle og bli oppspilt over bagateller..!

Bare pass på så du ikke blir for masete... jenter som vil ha rolige forhold, tviler jeg på at liker masing...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...