Josh! Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Noen som vet? Koble den til LCD-skjermen hadde vært geniealt:D Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ahh... Jeg husker alle de geniale pinball spillene. Turican, james pond, super cars, stunt car, north & south, ik+, lemmings, lotus og mange mange flere. Mest geniale tiden ever! Pinball dreams Turrican Supercars James pond Moonstone Lotus 8823337[/snapback] her var det mange gullkorn Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så må man ikke glemme . Litt av en kontrast i forhold til Test Drive: Unlimited jeg sitter og spiller om dagene. Men TD var morro som fy det. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så må man ikke glemme . Litt av en kontrast i forhold til Test Drive: Unlimited jeg sitter og spiller om dagene. Men TD var morro som fy det. 9187953[/snapback] hehe første spillet jeg spillte som det var mulig og sprenge motoren. :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Husker jeg spilte mye test drive 5 jeg, ett bra spill som desverre ble overskygget av alle de andre bra spillene som kom i 98... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg samler på disse gamle klassikerene, har alle i orginal innpakning, samt det meste av tilbehør. Disse vil aldri bli glemt. 8992182[/snapback] Kul! kan vi inte få se på några bilder av "original" pakkerna Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg samler på disse gamle klassikerene, har alle i orginal innpakning, samt det meste av tilbehør. Disse vil aldri bli glemt. 8992182[/snapback] Kul! kan vi inte få se på några bilder av "original" pakkerna 9196644[/snapback] Jeg har bare mobil-kamera.. dessverre. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Herlig artikkel Jeg er en av dem som begynte med C64 og så gikk over til A500 før jeg dessverre måtte selge Amigaen for å få råd til PC i sin tid. Men minnene har jeg alltid Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Endelig er ninja kabinettet mitt ute.Sjekk det ut http://www.commodoregaming.com/pcshop/C-Ki...up=0&sort=0&gen Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha.. ja.. tenkte akkurat på Tac-2 selv hadde flere slike. Også Competition Pro var en serdeles bra Joystick , den hadde mikrobrytere som sa " klikk " i motsettning til Tac-2 som hadde kontakt plater. 8795337[/snapback] Tac-2 hadde en tendens å sprikke i plasten rundt stammen. Kanskje fordi jeg var en hardcore gamer. hehe Competition Pro derimot likte jeg best. Disse maskinene har jeg hatt: A500 1.3 A1200 med HD A4000 med kort for og legge tex på film, samt kort for og svitsje mellom to videkameraer. Matteprosessor og ekstra minne. Med 3 diskettstasjoner Å som vi hatet og lo av PC/Atari folk, jævla idioter tenkte vi. Året jeg gikk over til PC har jeg fortrengt. :!: AMIGA FOREVER Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Huff. *mimmre mimmre* Monestone noen ? 8804798[/snapback] det husker jeg meget godt.begge tommeler opp. dragen måtte jeg slite litt med. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 bra og litt lærerik artikkel for meg som er et år og to for ung.. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser det er mange som har skrevet det, men det er fint å lese om en tid man nesten hadde glemt og følelsene rundt den. Takk for en fin artikkel og minnene som våknet igjen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva skjer med linken egentlig da? skulle gjerne lest dette selv Får bare 404 error Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Herlig artikkel! Takk.. for at du minnet meg på mine beste år, for at du ikke lot meg glemme Satt og kikket bort på min samboer mens jeg leste, for å se om hun så jeg satt med tårer i øynene.. Hun gjorde ikke det, like greit for jeg hadde slitt med og forklare årsaken.. Ikke det at artikkelen var så trist i seg selv, men minnene om en svunnen tid sto pluttselig foran meg som om det skulle ha vært i går.. Samholde, timene foran amigaen, på gutterommet, i stuen(hvis far i huset hadde en god dag), hos naboen eller hele gjengen i den lokale gymsalen.. Amigaen hadde sjel, det har ikke datamaskiner i dag.. Jeg nekter og tro noen i dag har et like lidenskapelig forhold til PC-en sin, som en amiga eier hadde på 90-tallet.. Tviler på at noen har en gammel 486 pakket ned, med bobleplast, kjærlighet og tårer.. med en håpløs overbevisning om at den vil gjennoppstå og kreve sin rettmessige plass! Selv hadde jeg en 1200 med 80MB harddisk, kjøpt i 92.. En utrolig maskin som jeg aldri lærte meg og utnytte potensialet i.. Så ble det kjøpt en CD32 i 94/95, men denne var nok dødsdømt før den ble lansert, ikke nok markedsføring og like viktig ikke nok software. Her ble bare en haug med Amiga klassikere portet over til 32-bit, ikke nok til og imponere noen lenger.. dessverre.. Mine favoritter var: RodLand Twintris Monkey Island 2 Pinball Illutions/Fantasies Premier Manager serien North & South IK+ StuntCar Racer Lotus serien Deluxe Galaga Deluxe Paint og sikkert hundre til! Alle disse har jeg selvfølgelig liggende på PC-en sammen med UAE.. Men sjelen er borte.. R.I.P Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ser at det er lite aktivitet her så jeg prøver og jumpstarte tråden her. får disse spillene i neste uke thank you ebay SYNDICATE SENSIBLE WORLD OF SOCCER 2 STOP PRESS THE MIT SQUAD FLIGHT OF THE INTRUDER UFO ENEMY UNKNOWN THUNDERHAWK OPERATION STEALTH RAILROAD TYCOON ANOTHER WORLD GUN SHIP 2000 LEMMINGS MASTER BLASTER MEGA SQUAD UFO ENEMY UNKNOWN 5 GRAVITY POWER ITS A SKULL HELL FIRE CIVILIZATION A CANNONFODDER ARMOUR-GEDDON JUNGLE STRIKE THE MIT SQUAD 2 CRUISE FOR A CORPSE 2 FLASH BACK 2 FORMULA 1 GRAND PRIX AMOS 3D CRUISE FOR A CORPSE 3 VIROCOP CIVILIZATION C CRAZZY CARS 3 2 THE LION KING ARMOUR-GEDDON 2 ALIEN BREED 2 PREMIER MANAGER 2 1 FLIGHT OF THE AMAZON QUEEN HELL FIRER 2 THE MIT SQUAD ALADDIN MUSIC X BEHIND THE IRON GATE SYNDICATE 4 HELL FIRER 1 PINBALL ILLUSIONS FORMULA 1 GRAND PRIX 2 THE MIT SQUAD 1 SYNDICATE 3 SENSIBLE WORLD OF SOCCER SCALA AMOS FORMULA 1 GRAND PRIX 3 GUNSHIP 2000 2 UFO EMENY UNKOWN 1 THE SIMPSONS BART VS THE SPACE MUTANTS B CAP 2 GUN SHIP 2000 1 TREX WARRIOR A CRUISE FOR A CORPSE 1 CIVILIZATION B FLASH BACK 1 FUTURE WARS 1 PIXEL 3D PROFESSIONAL BUBBLE AND SQUEAK PUCMAN THE MIT SQUAD 1 OBSESSION FEARS OPERATION STEALTH 1 RAIL ROAD TYCOON A BLITZ BASIC 2 THEARTE OF DETH 2 SYNDYCATE 1 THE MIT SQUAD 2 SHADOWORLDS GUN SHIP 2000 4 ALADDIN INFECTION Q-BIC ENEMY UNKOWN 3 BASE JUMPERS TOOBZ RING WAR DELUXEPAINT 3 CAP 3 FLASH BACK 3 CIVILIZATION D MIT SQUAD 2 THE SIMPSONS BART VS THE SPACES MUTANTS A ZWOLF K240 2 WORD WORTH 3 SECOND SAMURAI 2 INTERSPREAD INTERBASE CRAFT THE MIT SQUAD 3 SENSIBLE TRAIN SPOTER GRAVITY POWER LEVEL EDITOR SOCCER SENSIBLE GOLF SECOND SAMURAI 1 FIFA INTERNATIONAL SOCCER FLASHBACK 4 EXTRAS FUTURE WAR 2 THE MIT SQUAD 2 THUNDERHAWK 1 SHADOWFIGHTER 3D POOL 1 K24O 1 SENSIBLE GOLF PREMIER MANAGER 2 3 DISK MASTER 2 THEATRE OF DEATH 1 THE MIT SQUAD 1 FORMULA 1 GRAND PRIX 1 HOLIDAY LEMMINGS THE MIT SQUAD 2 SYNDICATE 2 PACIFIC ISLANDS 1 SHADOWORLDS 2 ALIEN BREED CAP 1 CANNONFODDER SYNDICATE THE AMRICAN REVOLTS EMBRYO SUPER LOOPZ TANKKK SPACE WAR K24O 3 EXPERTDRAW ZWOLF SENSIBLE GOLF CRUISE FOR A CORPISE 4 FLEXIDUMP 2.5 VIDEO TITLING THE MOVE BOONDAR FRIDAY NIGHT POOL GUARDIAN DERRING-DO CRUISE FOR A CORPSE 5 DELUXEPAINT 3 CRAZZY CARS 3 OPERATION STELATH 3 PREMIER MANAGER 2 CANNONFODDER CANDO TURRICAN 2 PEGGER MAGIC STORY BOOK THE MIT SQUAD 1 PRO VECTOR 2.1 SECOND SAMURAI 3 WORK BENCH 133 VALHALLA BEFOR THE WAR DELUXEPAINT 3 ANOTHER WORLD 1 CAPTAINPLANET AND THE PLANETEERS PACIFIC ISLANDS 2 skal spille another world først uten tvil. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) forresten: er det noen som har en zippstick og selge? Edit: filleren. jeg tapte på north and south. de fortene kan være vanskelig og kapre. Endret 1. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kanskje greiere å lage sin egen tråd i spillforumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg