Gå til innhold

Star Wars Galaxies.. :)

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt om dette Star Wars Galaxies mmo spillet..

Det høres kult ut for en star wars fan som meg :love:

Så jeg lurer på om noen kunne gi meg noen linker til noen vidoer,fansites,osv eller bare fortelle meg litt om spillet.. ?

Er møkk lei WoW nå så er på utkikk etter noe nytt :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Swgcov - skandinavisk guild som ska være en stor del av SWGemu! Bli me, vi har et stort prosjekt på lur.

swgEmu (lager gammel (bedre) versjon av swg)

SWGanh, annet team som også lager swgemu

Det SWG-NGE er blitt nå er et slitt mmorpg, som gikk gjennom 2 store oppgraderinger som fikk langt over halvparten av spillerne til å slutte å spille.

SWGemu er en gratis versjon av den tidligste versjonen av SWG (pre-cu), som etter mest sannsynlighet vil bli lansert og spillbar før nyttår.

Endret av Moal
Lenke til kommentar

Skal vi se...

10 forskjellige spillbare raser:

- Bothan

- Human

- Ithorian

- Mon Calamari

- Rodian

- Sullustan

- Trandoshan

- Twi'lek

- Wookiee

- Zabrak

12 STORE planeter du kan bevege deg fritt på(+ Space):

- Corellia

- Dantooine

- Dathomir

- Endor

- Kashyyyk

- Lok

- Mustafar

- Naboo

- Rori

- Talus

- Tatooine

- Yavin IV

9 yrker å velge mellom:

- Jedi

- Bounty Hunter

- Medic

- Smuggler

- Spy

- Commando

- Officer

- Entertainer

- Trader

Kjente fjes fra filmene. Her er noen:

- Darth Vader

- Luke Skywalker

- Han Solo

- Chewbacca

- The Emperor

- Jabba the Hutt

- Boba Fett

- Watto

+++++

Om du lurer på noe mer, bare spør :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Skal vi se...

- Bothan

- Human

- Ithorian

- Mon Calamari

- Rodian

- Sullustan

- Trandoshan

- Twi'lek

- Wookiee

- Zabrak

- Corellia

- Dantooine

- Dathomir

- Endor

- Kashyyyk

- Lok

- Mustafar

- Naboo

- Rori

- Talus

- Tatooine

- Yavin IV

9 yrker å velge mellom:

- Jedi

- Bounty Hunter

- Medic

- Smuggler

- Spy

- Commando

- Officer

- Entertainer

- Trader

- Darth Vader

- Luke Skywalker

- Han Solo

- Chewbacca

- The Emperor

- Jabba the Hutt

- Boba Fett

- Watto

+++++

8789882[/snapback]

Høres bra ut :D

Men ca hvor mye koster dette i måneden ?

Og må man betale med VISA ?

Lenke til kommentar
Må man kjøpe det fra utlandet eller finnes det i norske buttiker ?

8791337[/snapback]

Spillet finnes i norske butikker :) I alle fall norske nettbutikker. Om du skal kjøpe det, bør du velge Star Wars Galaxies: The Complete Online Adventures, da denne inneholder alle tilleggspakkene også. De har den på CDON.com, men der er det foreløpig utsolgt. Eller du kan kjøpe det på Amazon.co.uk. Der koster under 200kr., så du slipper toll.

EDIT: Jeg fant noen steder til, hvor du får den pakken billig.

- DVDstrax.no Kr. 199,-

- playX.no Kr. 199,-

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Skal vi se...

- Bothan

- Human

- Ithorian

- Mon Calamari

- Rodian

- Sullustan

- Trandoshan

- Twi'lek

- Wookiee

- Zabrak

- Corellia

- Dantooine

- Dathomir

- Endor

- Kashyyyk

- Lok

- Mustafar

- Naboo

- Rori

- Talus

- Tatooine

- Yavin IV

9 yrker å velge mellom:

- Jedi

- Bounty Hunter

- Medic

- Smuggler

- Spy

- Commando

- Officer

- Entertainer

- Trader

- Darth Vader

- Luke Skywalker

- Han Solo

- Chewbacca

- The Emperor

- Jabba the Hutt

- Boba Fett

- Watto

+++++

8789882[/snapback]

Høres bra ut :D

Men ca hvor mye koster dette i måneden ?

Og må man betale med VISA ?

8790959[/snapback]

Og d var ikke 32 yrker pre-cu du kunne sette sammen?

Dessverre dreadlord, men du går i ei fella, garantert ikke lenge før de der SOE serveran stenge.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid noen som skal komme og snakke om pre-cu osv. En person som aldri har spilt SWG, har ikke peiling på hva pre-cu er engang, så derfor er det ingen skikkelig god grunn til å "savne" det.

Om noen kjøper SWG nå, og liker det, så må vel det bare være fint? Om han ikke liker det nå, er det da absolutt ikke sikkert at han liker pre-cu?

EDIT: Merkelig om SOE stenger serverne rett etter at de har fått Expertise til alle yrker + at de har fått tilbake Creature Handler i form av Beast Master, som ALLE yrker kan ta i bruk om de ofrer noen Expertise Points.

Ville vel vært bortkasta tid...og penger.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Ja, kan jo bare nevne at LA ikke akkurat gnikker kontrakten i ørene på SOE.. :)

8792145[/snapback]

Har du noen kilde egentlig?

Jeg vet at det har vært til bråkete rundt SWG. Var rykter om at BioWare skulle ta over. De hadde til og med kjøpt bygningen rett ved siden av SOE's. Men uansett, er det går det bedre med SWG nå enn det gjorde for en liten stund siden. NGE er faktisk bra nå (Ja, jeg hatet NGE i starten jeg også. Tok en pause på noen måneder), og flere har begynt å spille igjen.

Lenke til kommentar
D er vel mye rykter, men masse av d tyder på d.

Ja, vi får se hvor lenge du holder denne gangen, i alle fall burde du prøve emu når den tid kommer.

8792462[/snapback]

Jeg spiller ikke fast. Bare innimellom. Jeg har ikke tid rett og slett. Ja, skal nok prøve det en gang, om det ikke blir så mye rart som må lastes ned/installeres. Men jeg kommer nok alltid til å være fan av det originale SWG. Btw, bruker de veldig lang tid på den Emuen... Får håpe jeg ikke dør før de blir ferdig da :p

Lenke til kommentar

Det er veldig simpelt å installere det, finnes uttallige guider hvordan du gjør det på forskjellige Emu forums, bl.a swgcov.com.

hehe, trur vi alle satse på å være i live til da, men for tiden skjer d veldig mye som bør gi oss optimisme.

Lenke til kommentar

Tviler på at SOE kommer til å stenge ned spillet snart, for tiden så vil jeg si populariteten rundt spillet igjen har vokst mye. Ikke alle servere men 5-6 servere på lista er som regel alltid fulle av liv, og vil si cha.6 bringte tilbake en haug med gamle folk samt nye.

Noen mener fortsatt at swg er ødelagt og det skal de få lov til å mene, men i mine øyne er det fortsatt det beste mmo spillet der ute.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Tviler på at SOE kommer til å stenge ned spillet snart, for tiden så vil jeg si populariteten rundt spillet igjen har vokst mye. Ikke alle servere men 5-6 servere på lista er som regel alltid fulle av liv, og vil si cha.6 bringte tilbake en haug med gamle folk samt nye.

Noen mener fortsatt at swg er ødelagt og det skal de få lov til å mene, men i mine øyne er det fortsatt det beste mmo spillet ute.

8796891[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv :) Takk, Nitrius! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei, kan noen sende meg en link hvor jeg kan få kjøpt swg the total experience, eller fortelle om en butikk som selger d i fredrikstad? jeg har lvl 90 spy som er imperial ace pilot for VOY guilden på Europe Chinamera.... dere ser meg mest sannsynlig cruise rundt i en BARC command vehicle i fullt scout trooper armor og en brun bandioler (of markmansship), men nå vil jeg ha total experience, så kan den som ser dette VÆRSÅSNILL å sende meg link eller fortelle meg hvor jeg kan kjøpe d i spillbutikker eller nettbutikker? desperat etter total experience :dribble: swg er d beste mmorpg spillet noensinne laget.... :thumbup::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...