Wartortle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 God dag alle sammen. Jeg har et problem med DVD-brenneren min. Den vil rett og slett ikke brenne DVD-plater. Jeg har prøvd både DVD+R og DVD-R. Jeg begynte å lure på om det virkelig var en DVD-brenner jeg hadde i maskinen, så jeg brukte SIW til å skjekke. Og joda, jeg har en 'DVD Writer', men på 'DVD Writer' står det 'no'! Her er et bilde: Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er nok en Combo drive, som kan lese/skrive CD men bare lese DVD. Lenke til kommentar
Wartortle Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Men den heter da 'DVD Writer'? Og dessuten er jeg helt sikker på at jeg valgte å ha DVD-brenner da jeg kjøpte pcen (det er en selvbyggerlaptop fra PSDATA) Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 DVD Writer = NO (altså nei) Nest nederste linje. Lenke til kommentar
Wartortle Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Det er akkurat det poenget mitt er. Jeg synes det er rart at det står "DVD Writer = no" på en enhet som heter netopp "DVD Writer". Så jeg har altså ikke DVD-brenner allikevel...? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er akkurat det poenget mitt er. Jeg synes det er rart at det står "DVD Writer = no" på en enhet som heter netopp "DVD Writer". Så jeg har altså ikke DVD-brenner allikevel...? 8790238[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Combo drive CDRW/DVDROM ja . Sjekk produsentens spec her : -->Combo drive SBW-242<-- Endret 5. juni 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Wartortle Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Årh... Det var surt Får vel investere i en ekstern DVD-brenner da... Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå