-mads Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Så på denne data'n fra MPX, og syns den var utrolig billig i forhold til ytelsen. Er det noe som ikke er så bra, som jeg ikke har sett? Eller er dette bare et supertilbud? Eller er den egentlig ikke så veldig billig? Endret 5. juni 2007 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Syntes den ikke var så billigm har sett flere pc'er som har ganske lik ytelse for mindre penger. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det jeg synes trekker litt ned i forhold til prisen er skjermkortet. Ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Tror dere den er et godt kjøp, hvis jeg bruker den til følgende: *Musikk *Skolearbeid *Kanskje bittelitt spill (ikke noe krevende) *Film Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror dere den er et godt kjøp, hvis jeg bruker den til følgende:*Musikk *Skolearbeid *Kanskje bittelitt spill (ikke noe krevende) *Film 8788822[/snapback] Hvis det ikke er noe krevende spill du skal bruke den til er det kanskje ikke så nødvendig med en så dyr en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå