Gå til innhold

HTC lanserer egen "iPhone"

Anbefalte innlegg

Husk at det er ingen 3G eller Turbo 3G / Super 3G på den og det vil kanskje iPhone få innen europa ! Så det er ikke sikkert at HTC Touch vil slå iPhone ... I tillegg skal iPhone etterhvert få muligheter for å installere tredjeparts programvare på den ! Det betyr jo forsatt at HTC ikke ligger så langt foran Apples iPhone og at HTC ikke burde ta seieren på forskudd!

8790368[/snapback]

Hehehe, men iPhone har ikke noen form for 3G nå. Og det er mulig den får det i Europa, men da sier jeg at det er mulig at HTC kommer med en ny telefon innen iPhone kommer til Europa, som har dette.

Og hvem har sagt noe om å slå iPhone?

Etterhvert skal kanskje iPhone få muligheten til å installere 3. parts program. Men dette kan man idag på alle HTC sine telefoner.

Nekter å tro at HTC tar noen seier på forskudd her. Skjønner ikke hvor du får det fra.

8794541[/snapback]

nok en applefan som på død og liv skal forsvare iphone og alt det fantastiske den kan gjøre som å installaere tredjeparts programvare på den, noe som nesten er en selvfølge for de fleste her på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En veldig kvalifisert gjetning er at prisene ved lansering kommer til å ligge rundt 4500. Og så vidt jeg kan skjønne er den tilgjengelig fra midten av juli.. Men forhåpentligvis tar jeg feil, og at den kommer før.:)

8805704[/snapback]

huffamei det er jo alt for lenge til. jeg vil ha denne dingsen igår :D

gadget-faktoren er så høy her at det kribler i visa-kortet mitt.

Lenke til kommentar

Den koster iallefall ca 3800kr i England og vil koste rundt 3600kr i resten av EU landene.

Tror jeg bestiller meg en fra f.eks devicewire.com eller supergps.co.uk til rett under 4000kr med frakt. Orker ikke vente 15 dager eller noe på at den kommer ut i Spania :p (bor i Spania).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HTC har jo vært ute på markedet lenge, med navnet Qtek. De produserer nesten kun touch skjermer.

Så dette er jo ingen etterligning etter iphone.

Det med at man kan bruke fingrene til å styre er bare et steg i deres utvikling.

Og jeg tror ikke de har tatt ideen fra iphone kun funnet på den samme ideen.

Det tar lang tid å lage mobil, så derfor har det ikke vært tid nok til å lage denne mobilen fra man så ihpone sin tommel følelse.

Ny på forumet her. Hei :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...