Hårek Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 If tar helt av. 25% dyrere enn i fjor, og da var det 27% dyrere enn 2001. Hadde 11000 i premie i 2001, nå skal de ha 17500! Og det uten at jeg har hatt skade, eller andre "negative" forhold. Det er bilen som trekker, 9900 bare i kasko. Kanskje på tide å kutte kaskoen? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jepp, de tar helt av. Men har du sjekket priser hos andre forsikringsselskap? Har hørt man kan spare tusenvis ved å bytte. Eventuelt sette bilen i far din sitt navn. Eller bytte bil (alt etter hva du har). Har desverre lite peiling på forsikring så ta alt jeg sier med en stor klype salt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jaja er heldig eg da, ca1800 betalte eg i 2002. Hva premien blir i år aner eg ikke. Full kasko. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 1800 for full kasko? Da har du kanskje en eldre 2CV, garasje i en betongbunker, og forsikringselskapet har eneste nøkkelen til døra? :wink: Har ringt Vesta, de kunne gi et noe bedre tilbud. Lenke til kommentar
macos Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jaja er heldig eg da, ca1800 betalte eg i 2002. Hva premien blir i år aner eg ikke. Full kasko. Og for dere som ikke vet hvor hommersåk er...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Burde være mulig å prute på tyveriforsikringen på den bilen, ja. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 1800 for full kasko? Da har du kanskje en eldre 2CV, garasje i en betongbunker, og forsikringselskapet har eneste nøkkelen til døra? :wink: Har ringt Vesta, de kunne gi et noe bedre tilbud. Nope, kjøpte helt ny toyota yaris i 99. Er en av årsakene for det bilkjøpet og at den er meget billig i drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå