Gå til innhold

Acer Aspire 9304 WSMI, bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha ny bærbar pc, er dette tilbudet bra:

Acer Aspire 9304

Maskinen skal bli brukt iforhold til media, photoshop, spill o.l

Jeg ser at den har Vista og har hørt en del dårlige ting om denne nye softwaren.

Vil dataen bli levert ferdig installert med alt slik at jeg slipper driver problemer o.l?

45% avslag på Startkit m/ mus/veske/antivirus når du kjøper bærbar hos oss i Juni!

Helt rå startpakke som du får til spesialpris denne måneden når du bestiller bærbar pc hos oss: KUN 599,- ( Verdi: 1097,-) Inneholder Acer original PC-veske, Logitech trådløs mus, Panda Antivirus 2007 og recovery CD.

Les mer og Kjøp her!

Er dette verdt å få med?

Håper på positivt svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke regne med å få noe bedre enn den pcn for den prisen. løp å kjøp hvis du ikke har noen flere lapper å ligge til pgr av gaming.

8788400[/snapback]

pgr av gaming?

Hva mente du med det?

Jeg spiller ikke så mye, men den skal brukes til litt spill også selvfølgelig.

Det jeg er mest interessert i å vite er om jeg bør legge inn xp på den eller beholde den slik som den er med panda vista anti virus?

Lenke til kommentar

vet det er skrevt mye om denne vista, og det er ikke bare godt som blir sagt, men jeg ville vært tolmodig og prøvd den ut med vista først, la de gå en stund til du er vant til vista før du ombestemmer deg og installerer xp.

når det kommer til spill så vil den klare endel spill, men regner med at den vil slite litt med de nyeste og kraftigste spillene. tenker på spil som nye cc tiberum et eller annet osv. men lette greie spill, og litt tyngre om du stilelr litt på grafikken skal gå fint.

har ikke hatt så mye tid å sette meg inn i hvilken pc du skal ha, men har raskt lest litt spesifikasjoner osv, og det virker som en god pc til den prisen, kanskje den beste. men det er helt sikkert at det ligger en eller annen flaskehals inen i bildet som jeg ikek har funnet enda, for det er jo en selvfølge at en pc til den prisen ikke skal klare å yte maks det samme som en som koster over det dobbelte. hvis du er på jakt etter en pc til litt under ti tusen ville jeg overhode ikek stusset på denne. bestem deg for denne, bestill og eller løp å kjøp, det var vel noe om forsinkelse på den, men det er jo ikek lenge til den kommer.

hvis du føler jeg skriver litt uklart må du bare spørre, men håper dette gav deg mitt syn på den, og hvorfor.

Lenke til kommentar

Det er på ingen måte en super-laptop, men de finnes heller ikke til den prisen. Den har AMD CPU som yter dårligere og blir varmere en Core 2 Duo, den har videre GF 7300 grafikk som medfører at den ikke er egnet til å spille grafikk-intensive spill. Jeg hadde kikket etter en tilsvarende med Core 2 Duo, men tror ikke du finner en slik med så stor harddisk og 2 GB RAM.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28034&cid=5415

# Operativsystem: Windows Vista Home Premium
# Prosessor: Intel Centrino Duo-Core T2080
# Minne: 2048 MB
# Harddisk : 160 GB
# Skjerm: 15,4" WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright
# Grafikk: Intel® 945GM Express chipset with integrated 3D graphics
# DVD Brenner - Dual Double Layer
# 0.3MP Orbicam
# 5 i 1 kortleser for (SD/MMC/MS/MS PRO/xD)
# WLAN 802.11 b/g
# Integrert 10/100 /1000 Gigabitnettverkskort
# Innebygget 56.6 (V90) modem
# Lithium batteri (6 celler)
# 1 PC CARD port type II
# 3 USB 2.0 porter
# Vekt . 2.95 Kg

Veldig godt tilbud!

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28034&cid=5415

# Operativsystem: Windows Vista Home Premium
# Prosessor: Intel Centrino Duo-Core T2080
# Minne: 2048 MB
# Harddisk : 160 GB
# Skjerm: 15,4" WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright
# Grafikk: Intel® 945GM Express chipset with integrated 3D graphics
# DVD Brenner - Dual Double Layer
# 0.3MP Orbicam
# 5 i 1 kortleser for (SD/MMC/MS/MS PRO/xD)
# WLAN 802.11 b/g
# Integrert 10/100 /1000 Gigabitnettverkskort
# Innebygget 56.6 (V90) modem
# Lithium batteri (6 celler)
# 1 PC CARD port type II
# 3 USB 2.0 porter
# Vekt . 2.95 Kg

Veldig godt tilbud!

8850302[/snapback]

Hvis trådstarter har ønsker om å spille på laptopen, går det ikke an å anbefale noe med intel integrert grafikk.. no.gif
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg har også vurdert å kjøpe denne pcen.

kommer til å spille fm og noen andre strategi spill, surfe se på film og jobbe en del med den på skolen.

hvor mye har skjermkortet å si til sånt bruk?

vil den klare å kjøre flere tyngre programmer og fortsatt ha en lang batterilevetid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...