Wilco Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 spørsmålet mitt er da det samme som temaet jeg spør de som har erfaring med dette.. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Last ned nyeste RedHat eller Mandrake du. :wink: Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Spiller egentlig liten rolle hvilken distro du velger. Som han forran sa, RedHat er et godt utgangspunkt med mye dokumentasjon så det skulle gå greit å installere. Det finns også distroer som tar mindre plass på disk. En oversikt over de fleste finner du her: http://www.distrowatch.com/ Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvorfor ikke bruke debian, som er en litt mer server distro Lenke til kommentar
pine Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Altså hvilken som helst distro er greit å bruke. Jeg selv bruker debian woody. Brukte en minimum install av redhat før. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hvilken distro som er best til ftp server er jo opp til brukeren, men.. dersom du lurer på hvilken distro som gjør jobben best "out-of-the-box", altså uten at du trenger og vite _alt_ selv, samt sette opp _alt_ selv, så vil jeg si at ClarkConnect gjør jobben helt glimrende. Det bruker ProFTPD, som er en meget bra ftp daemon.. Bare hold deg _langt_ unna alt som heter Wu-FTPD.. Sats på ProFTPD eller Pure-FTPD.. ClarkConnect kan du finne her: www.clarkconnect.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå