space-ace1 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) hei. Jeg skal ha eksamen i ksa. onsdag den 6. jeg fikk forberedelsen på skolen i dag. i forberedelsen står det: "Et legesenter skal flytte inn nye lokaler, og ønsker å få installert brann- og innbrudds alarmanlegg. I tillegg skal det også installeres tele- og dataanlegg. det firmaet du jobber i får jobben." Hva er det jeg kan regne med å få på eksamen i morra? jeg skal skrive et notis ark, som jeg får ha med meg. hva er lurt å notere? Takker for svar! Endret 5. juni 2007 av space-ace1 Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du kan vel regne med at du må tegne inn brann og innbrudd, og tele og dataanlegg. Hvis du står fritt til å velge utstyret selv så ville jeg valgt kombialarm og trådløst nettverk+ skype-out telefon. Ett forslag iallefall Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi kom opp i KSA (VK1 elektro), og skal ha eksamen i det den 12. juni.. Lenke til kommentar
space-ace1 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ingen som vet? jeg får helt sikkert om brann, innbrudd og data. noen som kan skrive litt om de forskjellige tingene, hva som er viktig å ta med osv? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ingen som vet? jeg får helt sikkert om brann, innbrudd og data. noen som kan skrive litt om de forskjellige tingene, hva som er viktig å ta med osv? 8791098[/snapback] Jeg hadde den eksamen der forrige uke! hihi. Du får om Antenne, data/tele, brann og innbrudd.. alle sammen.. de er delt opp i 4 oppgaver, ett tema for hver. og du skal tegne et data anlegg og et inbrudd. så du trenger symboler. så skal du ha blokkskjema for brann og inbrudd . du må kunne litt om miljø konsekvenser om elektronisk avfall.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hei. Jeg skal ha eksamen i ksa. onsdag den 6. jeg fikk forberedelsen på skolen i dag. i forberedelsen står det: "Et legesenter skal flytte inn nye lokaler, og ønsker å få installert brann- og innbrudds alarmanlegg. I tillegg skal det også installeres tele- og dataanlegg. det firmaet du jobber i får jobben." Hva er det jeg kan regne med å få på eksamen i morra? jeg skal skrive et notis ark, som jeg får ha med meg. hva er lurt å notere? Takker for svar! 8788029[/snapback] og på antenne må dere øve som faen på dempning av singal og forsterkning.. dB dritt og sånn.. skjønner ikke en dritt av det. en oppgave inneholdt noe med, Tv2 ligger på 61dB og NRK 59 dB, så skulle man få opptimal ytelse ut ifra det.. jeg måtte hoppe over.. ikke hatt det i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå