Gå til innhold

hd problem,

Anbefalte innlegg

hei

Jeg har i lengre tid hatt en IBM hd (40gb, 7200rpm) som jeg aldri har fått til å funke. Den fulgte med en brukt PC jeg kjøpte for en god stund siden.

Problemet er at jeg ikke får den til å fungere. Nå (real time) har jeg kommet så langt at den er halvveis i formateringen (ntfs) i win XP, men det later til at den har stoppet ca halvveis uti formateringen. :(

Når jeg legger hånda på den kjenner jeg at den "arbeider", men d later til å ha gått i stå...

De gangene jeg har fått den til å "fungere", har det vært slik at den har fått et rart navn i "min datamaskin" eks - "89mfsuw63¤&/(", Vist jeg da skal gå inn på den låser alt seg - fryser. Hva er galt????

:evil: IBM :evil: = ikke bra maskinvare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:evil: IBM :evil: = ikke bra maskinvare

Helt enig... men nok om det :D ikke vær så sikker på at den vil fungere 100% da.. kan hende det kan komme korupte filer og litt sånn etterhvert.

Et tips: Ikke ut viktig data på den disken, med annet den har kjørt feilfritt over lengre tid.

Har en 6.4GB disk.. seagate riktignok, den bølla seg et par ganger i året, formaterte funka fint, bølla seg igjen, og slik forsatte det helt til den ble bytta. Nå sitter den i en annen maskin og har bølla seg et par ganger der og, diskplassen er nå halvert btw.. :D Tar vel ikke lang tid før den er helt død tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...