FullColor Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 bump..................hadde vært veldig kjekt og vite Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 bump..................hadde vært veldig kjekt og vite 8796252[/snapback] Hva er det du lurer på nå? Alle lcd-skjermer i dag er plug'n play. Problemet ditt er at du prøver å vise flere pixler i en eller annen retning enn det skjermen støtter. 1600*1200 = 150 for mange den ene veien, det går ikke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er mulig dette er et problem som bare gjelder eldre LCD paneler... Sikker på at den ikke slo seg av etter en viss tid da? 8793702[/snapback] Jaja, den sto på nor jeg så på den neste gang. Denne pc'en (og skjermen) er 7 år gammel. Men aldri hatt noe problem med innbrenning. Men om man kutter strømmen til den og tar ut batteriet så vil sist viste bilde henge igjen noen minutter før det forsvinner helt. Vet ikke hva det kommer av, men morsom effekt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror kanskje det var et TFTpanel som satt på den... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) bump..................hadde vært veldig kjekt og vite 8796252[/snapback] Hva er det du lurer på nå? Alle lcd-skjermer i dag er plug'n play. Problemet ditt er at du prøver å vise flere pixler i en eller annen retning enn det skjermen støtter. 1600*1200 = 150 for mange den ene veien, det går ikke. 8796939[/snapback] Nei jeg er ferdig med skjermen, det har jeg orndnet, det er skjermkort driverne jeg snakket om hvis du leser min tidligere post. Endret 6. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Patchen vil gi deg muligheten til å velge widescreen oppløsningene inne i menyen, men det er greit å lære seg bruken av disse løsningene også. Mange spill "støtter" 16:10 oppløsning, men gir det ikke ekstra detaljer horisontalt. Da kan det ofte være greit å bruke en FOV (field of view) løsning som kan finnes på samme forum. 8789646[/snapback] Og ja....hehe jeg vet ikke om jeg kan bruke en patch til det spillet for det er en cracket exe eller noe skjønner du Edit: Noe helt annet: på tide og oppgradre nvidia driverene mine for jeg bruker fortsatt 97.92. Men jeg har overklokket mitt skjermkort med coolbits i registeret og nTune, hvordan skal jeg da gå fram med og instalere de nye driverene\ og avinstallere de gamle ? 8790585[/snapback] lol nei de har jeg allerede....det var dette jeg lurte på 8794046[/snapback] bump..................hadde vært veldig kjekt og vite 8796252[/snapback] Hva er det du lurer på nå? Alle lcd-skjermer i dag er plug'n play. Problemet ditt er at du prøver å vise flere pixler i en eller annen retning enn det skjermen støtter. 1600*1200 = 150 for mange den ene veien, det går ikke. 8796939[/snapback] Nei jeg er ferdig med skjermen, det har jeg orndnet, det er skjermkort driverne jeg snakket om hvis du leser min tidligere post. 8799028[/snapback] Hvis det var den øverste quoten spørsmålet ligger så ville jeg spesifisert hva i helvete det er du lurer på... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Patchen vil gi deg muligheten til å velge widescreen oppløsningene inne i menyen, men det er greit å lære seg bruken av disse løsningene også. Mange spill "støtter" 16:10 oppløsning, men gir det ikke ekstra detaljer horisontalt. Da kan det ofte være greit å bruke en FOV (field of view) løsning som kan finnes på samme forum. 8789646[/snapback] Og ja....hehe jeg vet ikke om jeg kan bruke en patch til det spillet for det er en cracket exe eller noe skjønner du Edit: Noe helt annet: på tide og oppgradre nvidia driverene mine for jeg bruker fortsatt 97.92. Men jeg har overklokket mitt skjermkort med coolbits i registeret og nTune, hvordan skal jeg da gå fram med og instalere de nye driverene\ og avinstallere de gamle ? 8790585[/snapback] lol nei de har jeg allerede....det var dette jeg lurte på 8794046[/snapback] bump..................hadde vært veldig kjekt og vite 8796252[/snapback] Hva er det du lurer på nå? Alle lcd-skjermer i dag er plug'n play. Problemet ditt er at du prøver å vise flere pixler i en eller annen retning enn det skjermen støtter. 1600*1200 = 150 for mange den ene veien, det går ikke. 8796939[/snapback] Nei jeg er ferdig med skjermen, det har jeg orndnet, det er skjermkort driverne jeg snakket om hvis du leser min tidligere post. 8799028[/snapback] Hvis det var den øverste quoten spørsmålet ligger så ville jeg spesifisert hva i helvete det er du lurer på... 8799329[/snapback] Lol for en holdning det var du skulle ha da, som sagt så lurte jeg på ang skjermkortet hvordan jeg skulle gå fram Edit: Skjermkort driverne altså..........og ang din respons så om du skulle bli irritert på meg så er det vel ikke nødvendig hisse seg opp mot meg, kan jo bare si at du synes det var dumt at jeg ikke spesifiserte det bedre. Endret 6. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ble bare litt irritert siden du vasa rundt grøten og ikke bare sa hva du lurte på... Her finner du de nyeste driverne til skjermkortet ditt, last de ned og installer de. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Endret 6. juni 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ja da, greit det alle kan vel rase fra oss litt iblant Ehm men som jeg har skrevet så har jeg dem allerede. Har funnet ut av det i en annen tråd uansett nå, så er ikke så viktig lenger. Vi bare legger det her bak oss. Endret 6. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå