bodycrap Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg lurer på hva DU syntes om de bildene her? Gi gjerne terningskast...? Har dere noen tips å gi meg? Takk. Endret 5. juni 2007 av bodycrap Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Likte Nr2 godt. Ellers ikke så mye å si, men kanskje nr1 hadde vært bedre i s/h Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg likte nr 2 og nr 1 best Nr 1 kunne jo vært et veldig fint reklamebilde for converse Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hmm, kanskje bildet av converse-skoene kunne vært i svarthvitt? Likte nr2 meget godt, så gjennom bildegalleriet mitt og der har jeg faktisk ett meget likt bilde:P NR3 blir for oransje\rødt for meg. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da jeg så skoene, tenkte jeg med en gang Svart-hvitt. Stripen på fotballbanen var også stilig. Litt nært kansje. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det eneste som funker så vidt det er her, er fotballbanen. (min mening ja) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fotballstripen var litt overredigert føler jeg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hos meg er alle like uinteressante. Greit teknisk, men veldig lite spennende motiver. Fotballbanebildet er jo helt ødelagt i etterbehandligen. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjedelige bilder som ikke sier meg noe. Lite spennende motiver som awesnes sier. Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 takk for alle meninger og kommentarer. har dere noe tips å gi meg som jeg kan bruke når jeg fotograferer? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Finn spennende motiver (du ser kanskje selv at det ikke er mye å gå på i bildene du har tatt her) Ikke overdriv redigeringen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg likte bilde #2 og 3. Veldig fine motiver, og fint å se at folk utforsker når det gjelder komposisjon og utsnitt. Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg synes spesielt nr 2 var bra! På nr 1 er jeg enig i at det kunne vært bedre i S/H. De to resterende bildene ga meg ikke noe særlig! Men var bra dette! Stå på! Piis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Liker helt klart best bilde 1 og 2. Har faktisk sett begge motivene før, men morro å se flere versjoner av "samme" bilder.. Wiken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå