jedimorten Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Mista touchen min i bakken i dag.. Det gikk veldig dårlig. Nå ser man ingenting fordi det eneste skjermen viser er fargen bakgrunnen har og litt skurr. Litt vanskelig å forklare.. Jeg hadde lyst å åpne å se om det var noe løst, men den vesle klistremerket over den ene skruen med navnet Void, stoppet meg. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare sende den inn til reprasjon og betale det som det måtte koste. (hvor mye koster det ca?) Endret 15. februar 2008 av jedimorten Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 huff er litt synd om at den ikke tåler mer :S noe som sier meg at jeg må teipe min telefon til kroppen hver gang jeg går ut Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har mistet min et par ganger, og har ikke en ripe! Jeg tenker at det handler mye om hva mobilen lander på, hvordan den lander og fra hvilken høyde ... For å beskytte din nye Touch finnes det mange kule ting på Ebay. Her er noe jeg lyst på. Dette er en myk gel som du klistrer på, og det finnes utrolig mange forskjellige: http://cgi.ebay.com/HTC-touch-GEL-skin-ski...1QQcmdZViewItem Når jeg er hjemme har jeg alltid kledd opp min Touch i en slik: http://cgi.ebay.com/Black-Silicone-Rubber-...1QQcmdZViewItem Om jeg noen gang får en stygg ripe, eller går lei av utseende kommer jeg til å handle her: http://myskins.no/skins.asp?skinid=1100 Tobias Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hm, den silikon skin var litt rå, men står jo at de bare shipper den i usa, og den skin siden er jo tøff! skal jeg kjøpe meg og hvis jeg greier å fucke opp med riper Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har mistet min et par ganger, og har ikke en ripe! Jeg tenker at det handler mye om hva mobilen lander på, hvordan den lander og fra hvilken høyde ... Senest igår gikk min i bakken 2ganger. Har en lei tendens til og ha telefonen liggende på pulten på jobb og snu meg rundt. Vips så fyker telefonen med pga handsfreeen Funker som en god gammel mursten fra Nokia her. Av og til fyker batteridekselet og batteriet veggimellom men telefonen er like fornøyd enda den. Ingen riper på skjermen heller. Lenke til kommentar
jedimorten Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har mistet min et par ganger, og har ikke en ripe! Jeg tenker at det handler mye om hva mobilen lander på, hvordan den lander og fra hvilken høyde ... Senest igår gikk min i bakken 2ganger. Har en lei tendens til og ha telefonen liggende på pulten på jobb og snu meg rundt. Vips så fyker telefonen med pga handsfreeen Funker som en god gammel mursten fra Nokia her. Av og til fyker batteridekselet og batteriet veggimellom men telefonen er like fornøyd enda den. Ingen riper på skjermen heller. Jeg mista min ned på ett flisgulv fra ca. 1,70 m.. Hadde tydeligvis lagt den i gensern min når jeg trena og glemte det når jeg tok ut gensern.. Fortsatt er skjermen død :S piss.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 er en link i tården et eller annet sted hvor du kan kjøpe deler til mobilen din , ny skjerm blandt annet, og en guide hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hm, den silikon skin var litt rå, men står jo at de bare shipper den i usa, Jeg har nå i alle fall fått min ... Om du går på Ebay.com og søker på HTC Touch får du opp 1000-vis med treff, og kanskje 100-vis som selger silikon skin. Blandt alle disse var det i alle fall en som sendte varer direkte til min postkasse! Tobias Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) God help us all... jeg ble for desperat.. bestilt HTC touch green fra telenor >.<! Endret 16. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
DKH Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ikke meningen å mase om dette, men er det noen andre som kan si noe om hvordan volumknappen fungerer på deres telefonen mens den er på tastelås? (som sagt virker min når tastelåsen er på, noe som ikke er ønskelig..) Et annet spørsmål: noen som har et ok program til å låse mapper (passordbeskytte de)?? Endret 17. februar 2008 av DKH Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 som jeg har forsått så fungerer volum knappen ved tastelås dessverre :S men det er hva jeg tror, jeg får ikke telefon min før om en uke eller no :< Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ikke meningen å mase om dette, men er det noen andre som kan si noe om hvordan volumknappen fungerer på deres telefonen mens den er på tastelås? (som sagt virker min når tastelåsen er på, noe som ikke er ønskelig..) Et annet spørsmål: noen som har et ok program til å låse mapper (passordbeskytte de)?? Volumknappen er selvfølgelig låst når tastelås er på! Jeg vet ikke hva som er galt med din mobil, men det er definitivt noe som ikke er som det skal være! Når det gjelder låsing av mapper og dokumenter er ikke dette noe som har interesert meg, men det finnes en haug av såkalte "lommebøker" som gjemmer sensetiv data bak passord. Jeg tror at noen disse programmene også kan besktytte mapper. Ellers må jeg spørre deg om du har søkt på egenhånd? Hva med å søke secure maps på noen av de linkene som ligger på Supermans liste? For ikke å snakke om profisjonelle programmer på handango.com. Når du finner et program som er bra kan du jo poste en kommentar og link . Tobias Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ikke meningen å mase om dette, men er det noen andre som kan si noe om hvordan volumknappen fungerer på deres telefonen mens den er på tastelås? (som sagt virker min når tastelåsen er på, noe som ikke er ønskelig..) Et annet spørsmål: noen som har et ok program til å låse mapper (passordbeskytte de)?? For all del. Mas i vei du! Dette er ett diskusjonsforum, så det skulle jo bare mangle Ang. det første problemet ditt, gå inn på "settings"-->"key lock"--> og sjekk om du har krysset av på "lås tastene bortsett fra power-knappen". Jeg har engelsk ROM på min TyTN, så oversettelsene stemmer nok ikke. Men du skjønner vel dette. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 fått telefon din tilbake enda steffen_moss? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) fått telefon din tilbake enda steffen_moss? Nope! Nå er jeg lei altså..! Nå veksler jeg mellom en TyTN og en E61. Og jeg har bare lyst å "miste" dem i en dam.. Så satser på at den kommer imorgen. Jeg håper den kommer imorgen.. Endret 17. februar 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 huff E61 ser jo fanken ikke ut, rofl.. og TyTN ser faktisk litt grei ut min blir mest sannsynelig send på mandag som jeg gleder meg.. men som sagt... den er grønn.. ingen nettbutikker som har den svarte versonen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Heheh.. E61'en funker bra den, men Symbian er ikke det mest spennende, så jeg er drittlei. TyTN er en stor kar. Det er vel det eneste negative! Grønn Touch blir jo interessant. Hehe.. Men blir det krise så kan du jo kjøpe nytt fullt deksel fra ebay. Fant en til £9.99 her. Jeg tviler på det er orginalt. Jeg har ikke lest annonnsen, så det er mulig det står noe om det der. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ikke meningen å mase om dette, men er det noen andre som kan si noe om hvordan volumknappen fungerer på deres telefonen mens den er på tastelås? (som sagt virker min når tastelåsen er på, noe som ikke er ønskelig..) Et annet spørsmål: noen som har et ok program til å låse mapper (passordbeskytte de)?? For all del. Mas i vei du! Dette er ett diskusjonsforum, så det skulle jo bare mangle Ang. det første problemet ditt, gå inn på "settings"-->"key lock"--> og sjekk om du har krysset av på "lås tastene bortsett fra power-knappen". Jeg har engelsk ROM på min TyTN, så oversettelsene stemmer nok ikke. Men du skjønner vel dette. Det er det som er så rart skjønner du - jeg har på det. (Har prøvd alle de tre innstillingene for sikkerhetsskyld. Men har valgt å sette på den låsen man kan velge inne på innstillinger - personlig (som gjør at jeg må taste kode etter en gitt tid med inneffektivitet), og med denne på er alle tastene låst. Tungvindt ja - men men. De andre som fikk fra samme parti fra mpx kan jo sjekke om det gjelder dem og (partiet som kom i januar). Tobias: Skal poste når jeg finner et. Hadde leita litt, og har leita litt til i dag - men det er overraskende vanskelig å finne dette. Men skal leite litt skikkelig, og poste hvis jeg finner noe verdt å anbefale! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ringte nettopp Zodiac ang. mobilen min. Og jeg må bare le. Altså.. vi begynner fra starten. Jeg sendte mobilen inn til Moobi. Moobi sendte den til Zodiac, og Zodiac sendte den til Delta. Når Delta var ferdig med mobilen, sendte de den tilbake igjen til Zodiac. Så ringte jeg Zodiac nå nettopp, og spurte om de hadde sendt mobilen tilbake igjen til meg. Da fikk jeg beskjed om at de var ferdig med den. Jeg vet dog ikke hva Zodiac har gjort med telefonen, i å med at det er Delta som har fikset den. Flott tenkte jeg, og spurte når de skulle sende den til meg. Men da sa de at den skal sendes til Moobi idag. Moobi? Det er jeg som skal ha telefonen! Snakk om å gå rundt grøten! Her gir vi blaffen i at mobilen har vært vekke i ca. 6uker... Så nå er det vel enda mer venting på meg... Kjempe gøy. Jeg får liksom lyst til å sende min neste mobil på service etter denne episoden. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ringte nettopp Zodiac ang. mobilen min. Og jeg må bare le. Altså.. vi begynner fra starten. Jeg sendte mobilen inn til Moobi. Moobi sendte den til Zodiac, og Zodiac sendte den til Delta. Når Delta var ferdig med mobilen, sendte de den tilbake igjen til Zodiac. Så ringte jeg Zodiac nå nettopp, og spurte om de hadde sendt mobilen tilbake igjen til meg. Da fikk jeg beskjed om at de var ferdig med den. Jeg vet dog ikke hva Zodiac har gjort med telefonen, i å med at det er Delta som har fikset den. Flott tenkte jeg, og spurte når de skulle sende den til meg. Men da sa de at den skal sendes til Moobi idag. Moobi? Det er jeg som skal ha telefonen! Snakk om å gå rundt grøten! Her gir vi blaffen i at mobilen har vært vekke i ca. 6uker... Så nå er det vel enda mer venting på meg... Kjempe gøy. Jeg får liksom lyst til å sende min neste mobil på service etter denne episoden. Nettbuikker med søsken bedrifter er alltid morro, skjedde med meg en gang og men ikke med en mobil, men en laptop som tok kvelden og som jeg måtte sende på repurasjon.. det gikk både 1-2-3månder, sendte mailer, fikk bare svar at den er snart klar og at de sender den snart tilbake... etter et halvt år , så ringte jeg inn og var rett og slett forbanna, og da viste det seg at de hadde sendt laptopen min til en under produsent i england, og at de hadde gjordt det store å greid å MISTE laptopen min.. 5 dager etter på fikk jeg en splitter ny laptop på døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå