Ziltoid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 MSN fixen trengs ikke på nyere telefoner, testet det nå nettopp. Fikk opp et alternativ ved oppstart av messenger om å legge til MSN-kontakter på kontaktlista Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, men såvidt jeg kan huske, så får man ikke lov til å ta bort haken. Var i hvert fall sånn på min orginale Touch ROM. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Rart, var ikke noe problem til meg, var bare å huke av. Er vel telefoner produsert etter en vis dato som kommer med denne patchen som standard da Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det kan godt hende det var en bug at man måtte importere kontaktene, det er jo ikke logisk at man absolutt må det for å bruke messenger. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Håper HTC Touch snart kommer på lager. Har bestilt den, men har ventet en god stund nå Men det høres ut som de fleste snakker varmt om Blue ROM. Kan dere nevne noen fordeler med Blue ROM, er det mer flyt i systemet eller hva? Er det noe problem å skifte ROM på telefonen? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Håper HTC Touch snart kommer på lager. Har bestilt den, men har ventet en god stund nå Men det høres ut som de fleste snakker varmt om Blue ROM. Kan dere nevne noen fordeler med Blue ROM, er det mer flyt i systemet eller hva? Er det noe problem å skifte ROM på telefonen? Det er et problem siden man vel bryter garantien ved å bruke roms som ikke er fra htc selv. Det er derimot ikke så vanskelig, og tar ikke så lang tid. Bare husk å ha backup, for telefonen blir jo som "ny". Fordeler jeg ser med at jeg byttet rom: Mer lagringsminne Mer programminne Når jeg samtidig klokket litt opp med batterystatus må jeg si at telefonen ble en helt ny og mye bedre opplevelse. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hm... var snakk om tidliger i tråden angående at telefonen virker "låst" til 1gb på minnekort delen, men den som var nevnt tidligere var knyttet til telenor, men den jeg har bestilt er uten abon. men enda så står det at den støtter max 1gb minne brikke.. for min del er kansje 1gb nok til telefon, men med prisene som er nå for tiden så får man jo en minne brikke på 8gb til godt under 500 lappen, så det er nesten ikke å se bort i fra å skaffe seg en sånn.... men som sagt, er det trulig at telefonen ikke takler mer enn 1gb eller er det bare en feil fra mpx sin side? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80994 kristoffer2200: hvor lenge har du ventet? jeg skal ringe inn til mpx i morgen etter jobb , så jeg kan skrive her hva de sa angående når de får telefon på lager, men for nå står det bare "forventes hos oss 17.02.08", datoen har blit forandra 3 ganger denne uka allerde siden jeg bestilte (2.feb) edit: Tung setning:P har enda ikke fått vilt øya det siste døgnet edit 2: "Oppgradert versjon av HTC Touch (P3452)" vil det si at det er "ELFIN" versonen tro? såfall er det vel litt vanskeligere og eventuelt installere Blue rom?? Endret 14. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hm... var snakk om tidliger i tråden angående at telefonen virker "låst" til 1gb på minnekort delen, men den som var nevnt tidligere var knyttet til telenor, men den jeg har bestilt er uten abon. men enda så står det at den støtter max 1gb minne brikke.. for min del er kansje 1gb nok til telefon, men med prisene som er nå for tiden så får man jo en minne brikke på 8gb til godt under 500 lappen, så det er nesten ikke å se bort i fra å skaffe seg en sånn.... men som sagt, er det trulig at telefonen ikke takler mer enn 1gb eller er det bare en feil fra mpx sin side? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80994 kristoffer2200: hvor lenge har du ventet? jeg skal ringe inn til mpx i morgen etter jobb , så jeg kan skrive her hva de sa angående når de får telefon på lager, men for nå står det bare "forventes hos oss 17.02.08", datoen har blit forandra 3 ganger denne uka allerde siden jeg bestilte (2.feb) edit: Tung setning:P har enda ikke fått vilt øya det siste døgnet edit 2: "Oppgradert versjon av HTC Touch (P3452)" vil det si at det er "ELFIN" versonen tro? såfall er det vel litt vanskeligere og eventuelt installere Blue rom?? Nyeste blue rom er faktisk lagd for elfin så det er ikke noe som helst problem. Touch skal forresten også støtte 8gig minnekort av typen microsdhc(ikke sikker på stavemåten der). Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 ja har lest litt på htc.com, derfor jeg stussa litt på at den "tar max 1gb" den støtter til og med den helt nye platformen, micro SD v2.0 Lenke til kommentar
krroold Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 kristoffer2200:hvor lenge har du ventet? jeg skal ringe inn til mpx i morgen etter jobb , så jeg kan skrive her hva de sa angående når de får telefon på lager, men for nå står det bare "forventes hos oss 17.02.08", datoen har blit forandra 3 ganger denne uka allerde siden jeg bestilte (2.feb) Har ikke bestilt den fra MPX, men virker som nesten ingen har den inne nå. Bestilte den for tre dager siden, men jeg har ventet før det for å se om den har kommet på lager. Bestilte fra komplett. Og er alle telefonene som sendes ut nå av nyeste versjonen eller? Hva er forbedret isåfall? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) vet faktisk ikke, vurderer å bestille fra komplett selv, men jeg får høre hva de sier på MPX, ringe inn til Pcutstyr her om dagen, og de viste ikke når den kom inn, pcutstyr deler samme lager som komplett.. hvis jeg husker riktig så kom vel HTC touch med WM5 som standard, så fikk de en gratis upgrade til WM6, vet ikke om de regner det som en "upgrade" eller om det er no annet? kansje MSD 2.0? foresten, har funnet en webshop som har 2 på lager eller no, men siden har fått rimelig dårlig kritikk pga dårlig service, jeg tar ikke sjanse for min del, men er du desperat så kan du jo sjekke: http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:1673431;c:36176 koster det samme nesten som på MPX, dvs 3300kr~ men da tar jeg kvelden, nok forum lesing om denne telefon for idag Endret 14. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hvis jeg husker riktig så kom vel HTC touch med WM5 som standard, så fikk de en gratis upgrade til WM6, vet ikke om de regner det som en "upgrade" eller om det er no annet? kansje MSD 2.0? Touch kom orginalt med WM6, og det har til dags dato ikke kommet noen oppdateringer for den. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Og er alle telefonene som sendes ut nå av nyeste versjonen eller? Hva er forbedret isåfall? Jepp! Det ser ut til at alle nye Touch har utvidet minne. En del som fikk sine i januar kan bekrefte dette. Les denne posten og noen under: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10433292 Det som er forbedret er at ELF hadde 128/64 MB minne, og at ELFIN har 256/128 MB minne (ELF og ELFIN er navn på HTC Touch som brukes i USA). Ellers ser det ut til at den nye vesjonen har et bedre software-tastatur som er ferdiginstallert. Tobias Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) ok, er har nettopp snakket med MPX angående hvorfor de ikke får inn HTC touch på lager og det viser seg at deter HTC selv som ikke får rotet seg til å sende ut telefoner til de forskjellige nettshoppene, både MPX og pcutstyr (som deler lager med komplett.no) venter på telefoner som er i bestilling men ingen vet når de kommer inn... huff :< edit: ringte nettopp komplett.no også, de har samma linka "vi vet ikke datoen når den kommer pga produsenten har ikke gitt noe svar fra seg angående når de sender varen" damit! Endret 15. februar 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 huff, begynner å bli desperat.. skal jeg gå for den grønne versonen av telefonen tro... selv om den ser forjæ**** ut... humf.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Heheh.. Men nå må du huske at det er innsiden som teller! Okay.. Der løy jeg som faen, men men.. Alle vet at det er utseendet som teller.. Da'ah.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 vurderer faktisk å kjøpe grønn og spray lakke den til svart [ironi]eller kan jo kjøpe den i en butikk for 5400kr [/ironi] Lenke til kommentar
krroold Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 vurderer faktisk å kjøpe grønn og spray lakke den til svart [ironi]eller kan jo kjøpe den i en butikk for 5400kr [/ironi] På Spaceworld kostet den 6k. På elkjøp kostet den 4500,- ca. Det var en igjen. Jeg prutet den ned til 3900,- Men jeg får heller vente å bruke de kronene jeg sparer på et 8GB minnekort og muligens et nytt headset. Men var også usikker siden det var bare en igjen om det var nyeste versjon. Off... Denne helga suger. Hadde gledet meg til HTC Touch, det ble ikke.. Og nå må jeg også levere inn LCD TVen Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 huff.. :< gledet meg som en unge jeg og Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har heller ikke Touch nå.. Venter fortsatt på at den skal komme fra reperasjon.. De sendte den på tirsdag. Fortsatt ingen telefon å se.. Så vi sitter nok i samme båt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå