Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehhhh... Outlook?

He, he ...

Han derre MyBigMouth er med i en liten sekt. I denne sekten forsøker de å unfly synden i verden (les Microsoft).

Det er synd på disse som er fanget vrangforestillinger som gjør at livene deres blir frastjålet friheten som Windows kan gi. MyBigMouth er på god vei til å innse at Steve Jobs ikke er Mesias, han har jo kjøpt seg en Windows-mobil. Nå får vi bare håpe at han får kastet ut Mac-bøkene sine også, så kanskje han kan ta steget ut av skapet og bekjenne seg som en nyfrelst Windows-man.

:tease:

Tobias

Lenke til kommentar
Ehhhh... Outlook?

He, he ...

Han derre MyBigMouth er med i en liten sekt. I denne sekten forsøker de å unfly synden i verden (les Microsoft).

Det er synd på disse som er fanget vrangforestillinger som gjør at livene deres blir frastjålet friheten som Windows kan gi. MyBigMouth er på god vei til å innse at Steve Jobs ikke er Mesias, han har jo kjøpt seg en Windows-mobil. Nå får vi bare håpe at han får kastet ut Mac-bøkene sine også, så kanskje han kan ta steget ut av skapet og bekjenne seg som en nyfrelst Windows-man.

:tease:

Tobias

I AM!

Jeg er også en eple-gutt. Og se hva som skjedde første gang jeg kjøpte meg ett produkt med Windows på. Joda. Den befinner seg ett eller annet sted på kloden nå, for å dra på service.

Jeg sier da ikke at jeg ikke liker telefonen med selvmordstanker.(Ja, døde av seg selv) Den er meget kul og god å bruke, og jeg savner den veldig mye. Hadde jeg bare kuttet ut den moddingen min i tide, så hadde ikke Microsoft ødelagt mobilen min med den hemmelige funksjonen som de har gjemt i produktene sine, som brenner opp hovedkortet.

Men greit.. Jeg skal ikke oppføre meg som O.J, så jeg må vel bare innrømme det. Jeg klarte å ødelegge mobilen selv. Men det er fortsatt Microsoft sin feil. For de lot meg ødelegge den. De stoppet meg ikke, som Apple's iPhone gjør. Den kommer med innebygget bodyguard. Med 18års bindingstid.

Zå.. ja.. Apple ztill rulez lizzom!! LOL..FTW! BRB..

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Men greit.. Jeg skal ikke oppføre meg som O.J, så jeg må vel bare innrømme det. Jeg klarte å ødelegge mobilen selv. Men det er fortsatt Microsoft sin feil. For de lot meg ødelegge den. De stoppet meg ikke, som Apple's iPhone gjør. Den kommer med innebygget bodyguard. Med 18års bindingstid.

Ja, da!

Her har vi forskjellen mellom overformynderiet (les Appel), som ønsker å forby alt som er farlig (les gøy) og liberalisme (les Microsoft?!) som lar oss ta anvar for våre egne liv (les spennende).

Når det er sakt så handler dette neppe om at Steffen_moss har mobil med OS fra Microsoft. Han hadde antakelig klart å drepe mobilen sin, samme hva OS han hadde hatt ... :tease:

Det er neppe mange som har "herjet" så mye med Touch som jeg. F.eks. oppdaterte jeg igjen ROMen min i går! Det går så det suser, og jeg er SÅ glad at jeg har mobil med OS fra Microsoft!

Tobias

Lenke til kommentar
Tobias, har du prøvd Blue ROM v5 med WM 6.1? Synspunkter?

Ja!

Det var den jeg installerte i går!

Jeg har ikke helt fått helt med meg det derre med Pagepool, så jeg var litt skeptisk. Jeg leste litt rundt på XDA-tråden og det virket som om at den orginale Touch hadde 8 MB Pagepool og at denne ROMen kunne innstaleres både de gammle og nye Touch. Hva jeg skjønner må du ha fiklet med Pagepool manuelt for å få utfordring med denne ROMen. Jeg tenkte at noen andre skulle ta støyten å teste ut denne ROMen på våre "gamle" Touch, men falt for fristelsen og satte igang i går ...

Jeg har bare hatt ROMen noen timer og den virker stødig som alle Blue ROM. Det med at det er WM 6.1 er ikke noen stor greie, men det skal bli spennende å få erfaringer med trådet SMS.

Om du har Blue ROM V4, er ikke dette en "må ha greie" om du ikke ønsker å sjekke ut trådet SMS da ...

Jeg har merket meg en merkelig ting, og det er at når jeg kjører BatteryStatus dunamisk til å kjøre ned prosessoren på det laveste, flirmrer skjermen litt på noen linjer ganske langt nede på skjermen. Dette løste seg når jeg kjørte opp hastigheten til normal på detn laveste hastigheten.

Tobias

Endret av TobiasAbrahamsen
Lenke til kommentar

Ja, da!

Her har vi forskjellen mellom overformynderiet (les Appel), som ønsker å forby alt som er farlig (les gøy) og liberalisme (les Microsoft?!) som lar oss ta anvar for våre egne liv (les spennende).

Når det er sakt så handler dette neppe om at Steffen_moss har mobil med OS fra Microsoft. Han hadde antakelig klart å drepe mobilen sin, samme hva OS han hadde hatt ... :tease:

Det er neppe mange som har "herjet" så mye med Touch som jeg. F.eks. oppdaterte jeg igjen ROMen min i går! Det går så det suser, og jeg er SÅ glad at jeg har mobil med OS fra Microsoft!

Tobias

Hehehe... Skal innrømme at hadde jeg hatt en iPhone, så hadde jeg nok kjedet meg ihjel. Jeg er glad i å installere og modde, så der passer Windows Mobile meg perfekt! Er veldig spent på Windows Mobile 7!

Nå lurer jeg bare på hvor i verden min Touch befinner seg. Kundeservicen til HTC er ikke akkuart den beste, så håper Moobi har kontroll og vet hva som foregår.

Lenke til kommentar
Noen som har testet den nye versjonen av "Touch Settings"-programmet?

Skal visst støtte TouchCube med flere sider, og la deg endre antall snarveier på launcher-siden(e)...

Eeh!

Har du en link?

Jeg har sett at folk fixser flere sider på Cube, men aldri har jeg sette et "program" som gjør dette enkelt. Det er som regel en hel masse fikling i registeret, men har du en link så skal jeg teste ut om det er noe å satse på ...?

Tobias

Lenke til kommentar
Eeh!

Har du en link?

Jeg har sett at folk fixser flere sider på Cube, men aldri har jeg sette et "program" som gjør dette enkelt. Det er som regel en hel masse fikling i registeret, men har du en link så skal jeg teste ut om det er noe å satse på ...?

Tobias

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324556

Men det er meget mulig at denne bare lar deg redigere innholdet på allerede eksisterende sider av Cube.

I så fall må man legge til en (eller flere) ekstra sider selv, som forklart i denne tråden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836

Dersom det holder å installere filene fra tråd nummer to, og man så kan fikse alt som trengs med programmet i tråd nummer en, nærmer vi oss jo noe! Har ikke fått testet selv ennå...

Ellers kommer det visst ny versjon av Touch Surface ROM på fredag, etter sigende med både WM 6.1 og 4-siders cube!

Lenke til kommentar
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324556

Men det er meget mulig at denne bare lar deg redigere innholdet på allerede eksisterende sider av Cube.

I så fall må man legge til en (eller flere) ekstra sider selv, som forklart i denne tråden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836

Dersom det holder å installere filene fra tråd nummer to, og man så kan fikse alt som trengs med programmet i tråd nummer en, nærmer vi oss jo noe! Har ikke fått testet selv ennå...

Ellers kommer det visst ny versjon av Touch Surface ROM på fredag, etter sigende med både WM 6.1 og 4-siders cube!

Den første tråden er installert!

Den gjør ikke mye mer enn den gamle som følger med i Blue ROM. Den viktigste nyheten som jeg kan se etter å ha brukt den i 2 minutter, er at du kan velge en annen animasjon på Cube. Ellers er grenssnittet forandret og det er nok noen flere småting som er forandret også.

Om jeg hadde tatt meg tid til å lese litt hadde jeg sikker funnet ut av mye mer, men jeg syntes det var spenende med Touch Surface ROM.

Tobias

Lenke til kommentar
Ja, jeg kjører Surface, en fra sist i desember, og er kjempefornøyd med den :)

Jeg har rota litt i den svære tråden om denne ROMen, men jeg har ikke sette et eneste bilde eller liste på hva som er med eller ikke - det har jo mange av de andre ROMene?

Har noen en link til slike lister med hva som er/blir inkludert, og noen bilder kanskje ...?

Tobias

Lenke til kommentar
Ja, jeg kjører Surface, en fra sist i desember, og er kjempefornøyd med den :)

Jeg har rota litt i den svære tråden om denne ROMen, men jeg har ikke sette et eneste bilde eller liste på hva som er med eller ikke - det har jo mange av de andre ROMene?

Har noen en link til slike lister med hva som er/blir inkludert, og noen bilder kanskje ...?

Tobias

Kommer nok mer info på fredag når det blir release.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...