MyBigMouth Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 fae*.. mobilen har enda ikke kommet til mpx. prisen har sunket og! Kan jeg kreve at jeg ikke trenger à betale mer enn nåværende pris? den er ikke betalt enda, kjøpte med postoppkrav. I tillegg har jeg fått abb. mitt fra telenor, så jeg må sikkert betale det og, før jeg får den.. Surt.. Bestilte den 28.12.. Er i samme situasjon som deg Marvol. Jeg bestilte den fra mpx 16. desember, og venter enda. Det med at telenor sine websider har den inne er nok riktig, men kun på sett vis. De har den i grønn - noe også flere andre nettbutikker har. Men det er ingen (så si) som har den inne i svart om dagen. Har skrevet til mpx ang. at de bare forskyver datoen, men det er visst HTC som kommer med disse datoene, og det er ikke annet å gjøre enn å vente... Kjip - utrolig kjipt. Men liker å tro at telefonen er verdt ventingen Ang. prisen, så har den jo bare gått ned 16,- , så det er vel ikke noe å tenke på Begynner å lure litt på hvor vanskelig det er for HTC å levere telefoner da... Snakker godt over en måned... Men hvis et abm. begynner å løpe, da kan det fort bli dyrere. Var jeg i deres situasjon ville jeg avbestilt, og bestilt den på ny når de kan bekrefte den inne. Er jo ingen garanti for at det ikke tar enda en måned. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har en touch med Blue ROM installert som jeg skal selge. Men jeg er usikker på hva den kan være verdt. Den er bare ca3 mnd gammel. Syns dere prisen faller siden det ikke er orginal ROM på den selv om blue ROM er myye bedre? Hva syns dere den er verdt? Hvis jeg skulle kjøpt den ville jeg forventet lavere pris ettersom det ikke lenger er garanti på telefonen. Med garanti er risikoen ved kjøp lavere enn dersom det ikke er garanti. Mener i alle fall jeg. Om du klarer å markedsføre den som en forbedret versjon til tross for manglende garanti kan du muligens få noen til å betale "normalpris" for den. Spesielt på QXL :-) qxl ja, hehe. Så det er folk som kjøper der ennå Nei jeg skal ikke prøve å lure noen med å få så høy pris som mulig, er vel enig med deg at den er mindre verdt når det ikke lenger er garanti på tlf. Selv om ROM´en er bedre. Jeg får se hva jeg gjør. Det er ikke så nøye på hundrelappen for min del egentlig... Takk for innspill! Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er i samme situasjon som deg Marvol. Jeg bestilte den fra mpx 16. desember, og venter enda. Det med at telenor sine websider har den inne er nok riktig, men kun på sett vis. De har den i grønn - noe også flere andre nettbutikker har. Men det er ingen (så si) som har den inne i svart om dagen. Har skrevet til mpx ang. at de bare forskyver datoen, men det er visst HTC som kommer med disse datoene, og det er ikke annet å gjøre enn å vente... Kjip - utrolig kjipt. Men liker å tro at telefonen er verdt ventingen Ang. prisen, så har den jo bare gått ned 16,- , så det er vel ikke noe å tenke på Begynner å lure litt på hvor vanskelig det er for HTC å levere telefoner da... Snakker godt over en måned... Den grønne er vesentlig barskere, kjøp den! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er i samme situasjon som deg Marvol. Jeg bestilte den fra mpx 16. desember, og venter enda. Det med at telenor sine websider har den inne er nok riktig, men kun på sett vis. De har den i grønn - noe også flere andre nettbutikker har. Men det er ingen (så si) som har den inne i svart om dagen. Har skrevet til mpx ang. at de bare forskyver datoen, men det er visst HTC som kommer med disse datoene, og det er ikke annet å gjøre enn å vente... Kjip - utrolig kjipt. Men liker å tro at telefonen er verdt ventingen Ang. prisen, så har den jo bare gått ned 16,- , så det er vel ikke noe å tenke på Begynner å lure litt på hvor vanskelig det er for HTC å levere telefoner da... Snakker godt over en måned... Den grønne er vesentlig barskere, kjøp den! Har den, og kan bekrefte det Eneste jeg kan nevne er at min virker litt vanskelig å ha med å gjøre ift til den svarte. Sammenlignet litt med Tobias, men da har også han gjort en god del forbedringer på sin. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er i samme situasjon som deg Marvol. Jeg bestilte den fra mpx 16. desember, og venter enda. Det med at telenor sine websider har den inne er nok riktig, men kun på sett vis. De har den i grønn - noe også flere andre nettbutikker har. Men det er ingen (så si) som har den inne i svart om dagen. Har skrevet til mpx ang. at de bare forskyver datoen, men det er visst HTC som kommer med disse datoene, og det er ikke annet å gjøre enn å vente... Kjip - utrolig kjipt. Men liker å tro at telefonen er verdt ventingen Ang. prisen, så har den jo bare gått ned 16,- , så det er vel ikke noe å tenke på Begynner å lure litt på hvor vanskelig det er for HTC å levere telefoner da... Snakker godt over en måned... Den grønne er vesentlig barskere, kjøp den! Har den, og kan bekrefte det Eneste jeg kan nevne er at min virker litt vanskelig å ha med å gjøre ift til den svarte. Sammenlignet litt med Tobias, men da har også han gjort en god del forbedringer på sin. Hva er anerledes med den grønne da? Er det noe forskjell eller? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva er anerledes med den grønne da? Er det noe forskjell eller? Bare den groovy fargen, så vidt jeg vet Jeg har i alle fall ikke hatt noen slags problemer med min. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva er anerledes med den grønne da? Er det noe forskjell eller? Bare den groovy fargen, så vidt jeg vet Jeg har i alle fall ikke hatt noen slags problemer med min. Hehe.. Groovy ja.. Det skal sies! Noen som vet om den hvite selges i Norge? Har ikke den en 400MhZ prossessor osv?.. Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hei msn funker ikke, kontaktene vises ikke som pålogget, og jeg har testet alle fixene som finnes i dette forumet og de funker ikke. noen som kunne hjelpe? unnskyld, jeg vet jeg stiller masse spørsmål, men dette er min første WM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hei msn funker ikke, kontaktene vises ikke som pålogget, og jeg har testet alle fixene som finnes i dette forumet og de funker ikke. noen som kunne hjelpe? unnskyld, jeg vet jeg stiller masse spørsmål, men dette er min første WM Tror det er en god del folk som har samme problemet. Jeg hadde dette problemet, men så flashet jeg ROM'en på den, så da var alt normalt. Du kan flashe ROM'en selv da, men når du har flashet den, så ryker garantien. Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hei msn funker ikke, kontaktene vises ikke som pålogget, og jeg har testet alle fixene som finnes i dette forumet og de funker ikke. noen som kunne hjelpe? unnskyld, jeg vet jeg stiller masse spørsmål, men dette er min første WM Tror det er en god del folk som har samme problemet. Jeg hadde dette problemet, men så flashet jeg ROM'en på den, så da var alt normalt. Du kan flashe ROM'en selv da, men når du har flashet den, så ryker garantien. fikk det til nå Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg syntes det er litt få spill på Touchen og har helt dilla på Worms spillet for tiden, noen som har det eller vet om et sted å få tak i dette? lover dere må prøve det! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg syntes det er litt få spill på Touchen og har helt dilla på Worms spillet for tiden, noen som har det eller vet om et sted å få tak i dette? lover dere må prøve det! Jeg har ikke prøvd det enda. Min Touch er på service nå.. så jeg må nok vente litt Her kan en demo lastes ned: http://worms-world-party.en.softonic.com/pocket Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg syntes det er litt få spill på Touchen og har helt dilla på Worms spillet for tiden, noen som har det eller vet om et sted å få tak i dette? lover dere må prøve det! Ellers er en MEGET god idé å laste ned f.eks en Nintendo-emulator. Jeg er hekta på Mario om dagen Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvordan man fjerner/nullstiller Outlook? Det har seg slik at jeg i dag prøvde å få Outlook til å fungere på mobilen på jobb. Fikk det ikke til å nå er det en slik halveis løsning der som jeg ikke får slettet... Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette? Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 I det siste har telefonen min hengt litt til tider. Bildet henger av og til når jeg skal inn på Comm Manager, og noen ganger kommer ikke tastaturet eller meldingen opp når jeg skal skrive/lese sms. Dessuten får jeg av og til opp melding om at jeg må velge en oppgave som skal lukkes, selv om ingen programmer kjører inne på Oppgavebehandling. Dessuten er det veldig lite ledig minne. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Jeg har omtrent ikke installert noen ekstra programmer på telefonen. Det frister veldig å prøve BLUE ROM, men jeg vet ikke om jeg tør. Er redd for å ødelegge noe eller å gjøre ting feil. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 I det siste har telefonen min hengt litt til tider. Bildet henger av og til når jeg skal inn på Comm Manager, og noen ganger kommer ikke tastaturet eller meldingen opp når jeg skal skrive/lese sms. Dessuten får jeg av og til opp melding om at jeg må velge en oppgave som skal lukkes, selv om ingen programmer kjører inne på Oppgavebehandling. Dessuten er det veldig lite ledig minne. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Jeg har omtrent ikke installert noen ekstra programmer på telefonen. Det frister veldig å prøve BLUE ROM, men jeg vet ikke om jeg tør. Er redd for å ødelegge noe eller å gjøre ting feil. Du kan laste ned Hibernate. Dette lille programmet frigir RAM. Dette er da gratis! We love freebees! Her har du det: http://www.oxios.com/memory/ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvordan man fjerner/nullstiller Outlook? Det har seg slik at jeg i dag prøvde å få Outlook til å fungere på mobilen på jobb. Fikk det ikke til å nå er det en slik halveis løsning der som jeg ikke får slettet... Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette? Fant det ut selv. Måtte slette synkroniseringsprofilen til Outlook i ActiveSync på mobilen. Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg syntes det er litt få spill på Touchen og har helt dilla på Worms spillet for tiden, noen som har det eller vet om et sted å få tak i dette? lover dere må prøve det! Ellers er en MEGET god idé å laste ned f.eks en Nintendo-emulator. Jeg er hekta på Mario om dagen noen link eller no? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vurderer å avbestille, men vet ikke om det blir mye kluss med returnering av abb og sånt, kan telenor sette abb på hold? Slik at jeg ikke trenger å betale før mobilen er kommet, orker ikke bestille et annet sted da mpx er billigst(tror jeg).. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan laste ned Hibernate. Dette lille programmet frigir RAM. Dette er da gratis! We love freebees! Her har du det: http://www.oxios.com/memory/ Takk, skal prøve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå